بجستان_ امام جمعه بجستان گفت: امروز جامعه به وجود دانشجویان و اخوندهایی اگاه و بیدار نیاز دارد و اگر این دو قشر خوب باشندجامعه نیز خوب خواهد شد.

روحانیون و دانشجویان اگر خوب باشند جامعه خوب خواهد شد

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بحستان در نماز جمعه امروز با اشاره به روز دانشجو و گرامی داشت این روز وظیفه دو قشر رو حانی و ودانشجورا بسیار مهم و ارزشمند دانست و اظهار داشت اخوند ورو حانی می تواند جامعه ایده ال بسازد اگر رو حانی ها و اخوند ها خوب باشند جامعه ای خوب خواهیم داشت و اگر خراب باشند جامعه ما متزلزل بوده و دچار نا بسامانی خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام که این دو گروه هستند که دشمنان به دنبال انان می باشند افزود:  بیداری و هوشیاری این دوقشر نیاز امروز جامعه اسلامی بوده و پس از تلاش برای کسب علم و دانش در کنار تهذیب و تربیت اسلامی تمامی تلاش خود را برای دشمن شناسی و مبارزه با استکبار باید به کار گیرند.

حجت الاسلام وحیدی در ادامه ضمن محکو میت استکبار جهانی در خصوصا امریکا به جهت دسیسه هایی که برای تفرقه مسلمانان به کار می برد گفت: این عمل زشت اوبا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس را که با اعتراض تمامی کشورهای مسلمان و غیر مسلمان بجز چند کشور معدود مواجه شده عملی بسیار زشت و ناپسند دانست.

وی گفت: تنها کشوری که موافق با این عمل زشت بوده کشور عربستان است که گوی سبقت را در کودک کشی و ظلم به محرومین از اسرائیل ربوده وموافق با اعمال رژیم غاصب اسرائیل می باشد که سران داعش جنایتکار را در دامن خود پرورش داده و از هیچ کوششی برای ادم کشی و قتل و غارت فرو گذار نکرده است.

وی گفت: مسیری که امروز رئیس جمهور امریکا طی می کند به فرمایش رهبری به خاطر ذلتی است که بدست اورده اند چون همه جا شکست خورده اند و می خواهد خودی نشان داده که این حرکت نیز ذلیلانه بوده و می خواهند با وحدت اسلامی مبارزه کرده و بر منطقه ای مسلط شود که قلب جهان بوده و به همه دسترسی دارد.

وی به فرموده قران یهودیان را سرسخت و متکبر و مسیحیان را عالم و عابد دانسته و افزود: امروز این غرور یهودیت در جهان محرز شده که امریکا و رئیس جمهور ان را می چرخانند و بیشتر پستهای کلیدی امریکا دست یهودیان غاصب اسرائیلی است و تلاش دارند بر جهان مسلط و همه جا را به خاک خون بکشند.

امام جمعه بجستان انتقال پایتخت از تل اویو به بیت المقدس رابرافروختن اتش جنگ و دو دستگی و اختلاف بین مسلمانان و مردم منطقه دانست و گفت: مردم البته  با  اگاهی کامل گرفتار این توطئه شوم نخواهند شدو باید بدانند که حمایت از مردم فلسطین حمایت از خودمان است مانند داعش که از بین بردنش یعنی نگه داشتن کشور از شر دشمنان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.