بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: مسلمانان باید امروز به وحدت بین المللی بیندیشند.

مسلمانان به وحدت بین المللی بیندیشند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه افزود: مسلمان ها یک دست واحد هستند و اتحاد آن ها با یکدیگر توصیه پیامبر اکرم(ص) است.

وی ادامه داد: امروز تمام هم و غم دشمنان بر این است که وحدت را از مسلمان ها بگیرند و می خواهند که مسلمانان را از یکدیگر جدا کنند.

یعقوبی اظهار کرد: در قانون اساسی کشور ما تاکید بر وحدت شیعه و سنی است و امروز نیاز شدید مسلمان ها، وحدت بین المللی است.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم مسلمان دنیا دوست شناس و دشمن شناس باشند و به خودی شلیک نکنند چراکه اختلاف به معنای خودزنی و هدر دادن انرژی است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دشمنان چند سال گذشته داعش را ساختند تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازند و بعد از آن مسئله جداسازی کردستان را مطرح کردند و بعد از آنکه به جایی نرسیدند موضوع انتقال سفارت اسرائیل و آمریکا به قدس را مطرح کردند.

وی تاکید کرد: باید حواسمان جمع باشد که قدس فقط متعلق به فلسطین نیست و همه مسلمانان به این امر معتقد هستند که قدس قبله اول تمامی مسلمان هاست.

یعقوبی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که نمی توانند این قلب(قدس) را از پیکر مسلمان ها جداکنند چراکه قدس خواستگاه انبیاء الهی و متعلق به مسلمانان است.

وی گفت: اعلام این امر از سوی آمریکا نشان عجز و ناتوانی آن هاست، استکبار باید بداند که اراده مسلمان ها فولادی است و نمی توانند بر آن ها مقابله کنند.

خطیب نماز جمعه بجنورد افزود: جبهه مقاومت در مقابل آمریکا و این اقدام وی خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد که قدس محل انسان های قاتل شود.

گفتنی است در پایان نماز جمعه امروز نمازگزاران بجنورد علیه اقدام آمریکا مبنی بر اعلام انتقال سفارت آمریکا و اسرائیل به قدس راهپیمایی کردند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.