سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت قرارداد برانکو خاطرنشان کرد: روز یکشنبه جلسه نهایی را با برانکو برگزار می کنیم و فکر می کنیم در این جلسه قرارداد او را نهایی کنیم.

یکشنبه قرارداد برانکو را قطعی می کنیم/ در دو بخش بدنبال حل مشکل با باشگاه ریزه اسپور هستیم

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: در بخش سازمانی باشگاه خلا داریم و از نظر قانوی باید این بخش پر شود تا دچار مشکل نشویم. یک پست سازمانی ما خالی بود به همین خاطر خواستیم عرب که از مدیران کار کشته است برای پیگیری امور و کارهای اداری این کار را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: عرب از مدیران کارکشته است. به هر حال در باشگاه نیاز داشتیم فردی باشد که در صورت نبود و در زمان‌هایی که در سفر هستیم کار باشگاه را پیش ببرد. او می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

وی در مورد مطرح شدن بحث حضور بازیکنان ملی‌پوش دو روز پس از انجام یک مسابقه در لیگ برتر در اردو، عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی ما کمک به تیم ملی است. برنامه‌ای در مورد موضوعی که به آن اشاره کردید به دستمان نرسیده و این موارد به ما ابلاغ نشده است. به محض ابلاغ این موضوع جلسه‌ای با کادر فنی برگزار می‌کنیم و نظر آنها را می‌پرسیم سپس با رایزنی‌هایی که می‌کنیم بهترین تصمیم را می‌گیریم که نه باشگاه دچار تضرر شود و هم تیم ملی بتواند به افتخارآفرینی خود ادامه دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اعلام کرده بود روز شنبه یا یکشنبه بحث تمدید قرراداد برانکو قطعی خواهد شد عنوان کرد:‌ روز یکشنبه جلسه نهایی را با برانکو برگزار می‌کنیم و مشکلی وجود ندارد قطعا این اتفاق رخ می‌دهد و شما دیدید برانکو امروز با علاقه و انگیزه بالا کارش را دنبال می‌کرد.

گرشاسبی در رابطه با اینکه اعلام کرده بود احتمال دارد محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات بخشیده شود و به همین خاطر درخواست کرده برانکو لیست بدهد، گفت:‌ ما در هر دو بخش پیگیر این مسئله هستیم و وکیل خوب خارجی داریم که این مسئله را دادگاه پیگیری کند نتیجه را به اطلاع همه می‌رسانیم و از یک طرف هم به صورت رفاقتی به دنبال جلسه با مسئولان باشگاه ریزه اسپور هستیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم امسال عزممان را جزم  کردیم فینالیست آسیا شویم، امیدواریم مشکل را بتوانیم رفع کنیم تا اگر برانکو در پستی نیاز به جابه‌جایی می‌بیند این اتفاق رخ دهد.

وی در رابطه با مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی در دیدار مقابل حریفان عربستانی،‌گفت: هیأت رئیسه اجرایی مسابقات ابتدا اعلام کرد دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود اما دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر دیگری دارد در همین راست شنبه جلسه اضطراری در فدراسیون برگزار می‌شود که تمامی دستگاه‌های ذیربط و 4 باشگاه ایرانی حاضر در این مسابقات در این جلسه حاضر می‌شوند تا در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.