رشت- نمازگزاران در محکومیت اقدام دولت آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کرده و با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل، مرگ بر استکبار، قدس باید آزاد شود، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام داشتند.

نمازگزاران گیلانی انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام اسماعیل پوررضا در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: آمریکا همچنان در حال برهم زدن دنیاست نفوذگران فکر نکنند که کسی آنها را نمی بیند.

وی ادامه داد: جوانان و مدافعان حرم ما با کمک نیروهای نظامی و مردمی عراق و سوریه، موفق به نابودی داعش شدند.

پوررضا با اشاره به سخنان ترامپ پیرامون انتقال سفارت آمریکا به قدس و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: آمریکا در تلاش است تا آرزوی دیرینه صهیونیست‌ها را محقق کند اما غافل است از اینکه امت اسلام همواره بیدار است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری تاکید کرد: مسئله فلسطین و حمایت از آن همواره مهم‌ترین مسئله امت اسلام است و تا آزادی قدس این دغدغه پابرجا است.

وی با اعلام اینکه مسئولان نظام اسلامی باید به‌خاطر داشته باشند که ایران سنگر اسلام در جهان است خاطرنشان کرد: تولید، اشتغال و مبارزه با فساد باید در راس امور مسئولان قرار گیرد.

پوررضا با تاکید بر لزوم جلوگیری از نفوذ مخالفان نظام اسلامی در دستگاه‌ها و ادارات اظهار داشت: نظام اسلامی هوشیار است و مسئولان باید از رشد جریان نفوذی در دستگاه ها جلوگیری کنند.

پس از اقامه نماز جمعه این هفته رشت، نمازگزاران در محکومیت اقدام دولت آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کرده و با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل، مرگ بر استکبار، قدس باید آزاد شود، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.