کرج- هفته بیست ویکم لیگ برتر فوتسال ایران در حالی با برگزاری دیدارهایی برگزار شد که نماینده البرز با نتایج ضعیف هفته های اخیر خود موجی از نگرانی را در نزد علاقمندان به فوتسال در این استان ایجاد کرده است.

تداوم نتایج نگران کننده «مقاومت البرز » در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مقاومت البرز عصر جمعه در سالن انقلاب اسلامی کرج به مصاف آتلیه طهران قم رفت و در پایان با نتیجه ۳ برصفر به حریف خود باخت تا باتوجه به نتایج حاصله در پایین جدول و نتایج حاصله خود را بیش از هر زمانی به منطقه خطرسقوط در انتهای جدول نزدیک تر ببیند.

این تیم که هفته هاست نه خوب بازی می کند و نه در کسب امتیازات عملکرد مطلوبی داشته در بازی مقابل قمی ها نیز برنامه و استراتژی مشخصی نداشت وتیم حریف توانست با یک بازی هوشمندانه ومنطقی با دست پر کرج را ترک کند.

قمی ها در همان دقایق آغازین بازی با گل روح الله ایثاری از میزبان خود پیش افتادند ودر ادامه حملات پراکنده وکم اثر مقاومت ره به جایی نبرد تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

در ادامه مقاومت با روی آوردن به بازی ۵ نفره سعی در جبران نتیجه داشت اما واکنش های دروازبان قمی ها در کنار هوشیاری بازیکنان این تیم مانع از به ثمر رسیدن گل برای البرزی ها شد و در سوی مقابل اشتباهات مقاومتی ها منجر به ثمر رسیدن گل های دوم وسوم برای قمی ها توسط طاها نعمتیان وناصر اطمینان شد.

مقاومت با شکست در این بازی در امتیاز ۲۲ باقی ماند تا با توجه به تساوی ارزشمند ارژن مقابل صدرنشین لیگ برتر و پیروزی پرگل پارسیان شهرقدس مقابل تیم قعر جدولی هیات فوتبال قم بیش از هر زمانی جایگاه خود را متزلزل ببیند.

مقاومتی در ۵ هفته باقیمانده لیگ برتر رقابت سخت ونفسگیری با تیم های نزدیک به خود برای ماندن در لیگ برتر وبقا در این دسته دارد وباید دید مدیریت باشگاه مقاومت همچنان بر ادامه کار کادرفنی فعلی اصرار دارد یا خیر.

بیرون ماندن چند هفته ای کاپیتان باسابقه تیم در کنار عدم استفاده از برخی بازیکنان که از قضا بومی هم هستند اتفاقات حاشیه ای مهمی است که در این هفته ها برای نماینده البرز رخ داده و متاسفانه بر روند کسب نتیجه این تیم هم تاثیر داشته است.

البرزی ها نگران تنها نماینده خود در لیگ برتر فوتسال ایران هستند و دوست ندارند تیمشان در چهارمین سال حضور در بالاترین سطح فوتسال ایران یکی از گزینه های جدی سقوط باشد واسترس ونگران نیافتادن تیم شان آنها را تا روز آخر لیگ برتر همراهی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.