بجنورد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: راحیل سهرابی، کودک هفت ساله بجنوردی حافظ جزء ۳۰ قرآن کریم به زبان انگلیسی است که این امر موجب تعجب علاقه مندان به کتاب آسمانی شده است.

کودک بجنوردی حافظ جزء ۳۰ قرآن به زبان انگلیسی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ناصر هدایتی اظهار کرد: کودک نخبه بجنوردی آموزش زبان انگلیسی و حفظ قرآن را از ۲ سال پیش آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این کودک ظرفیت و سرمایه برای استان است، گفت: در صورتی که مورد حمایت قرار گیرد، می توان شاهد شکوفایی این استعدادها در استان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد افزود: راحیل سهرابی نویسنده نیز است و انتشار یک سری جدید کتاب در حوزه کودک با شخصیت داستانی راحیل سهرابی، این کودک نخبه بجنوردی کلید خورده است.

راحیل سهرابی کودک نخبه بجنوردی تاکنون با بسیاری از شخصیت های کشوری از جمله برخی از وزرا، معاونین، علما، مسئولان استانی و مدیران کل دستگاه های اجرایی خراسان شمالی دیدار داشته است.

چندی پیش نیز محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی از راحیل سهرابی به عنوان نخبه قرآنی و حافظ جزء ۳۰ قرآن کریم به زبان انگلیسی، در حاشیه نشست صمیمی با دختران نخبه و فرهیخته استان تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.