یزد - معاون پژوهش، نظارت و برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما با بیان اینکه فضای مجازی را باید به عنوان یک واقعیت شناخت و با آن تعامل داشت گفت: این ابزار هم مانند سایر ابزارها خواص و ویژگی‌هایی دارد که ما باید از آن برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی بهره کافی و درست را ببریم.

فضای مجازی را باید به عنوان یک واقعیت شناخت و با آن تعامل داشت

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهادراشت: چالش جدی صدا و سیما مسائل مالی بوده و این موضوع با تمام سختی که دارد نتوانسته فعالیت‌های صدا و سیما را متوقف کند.

وی با اشاره  به راه‌اندازی شبکه ایران کالا افزود: شبکه ایران کالا زمینه ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه است و تا حد بسیار زیادی این خلاها جبران شده و نهادهای صدا و سیما اقدامات مختلف و با اهمیت بسیاری در حوزه‌های گوناگون انجام داده‌اند

رضی تصریح کرد: فضای مجازی  را به عنوان یک واقعیت باید شناخت و با آن تعامل داشت و این ابزار هم مانند سایر ابزارها خواص و ویژگی‌هایی دارد که ما باید از آن برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی بهره کافی و درست را ببریم .

معاون صدا و سیما افرود: در صورتی که از ابزار شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به درستی بهره‌گیری شود، امکان صدور فرهنگ انقلاب به جهانیان به بهترین نحو ممکن امکان‌پذیر است.

رضی خاطرنشان ساخت: پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب و نتایج حاصله از انتشار این پیام در فضاهای مجازی نشان دهنده این است که اگر شناخت درستی از فضای مجازی داشته باشیم و پیام مناسب هم در اختیار داشته باشیم، نتایج بسیار خاصی برجهان می‌گذارد.

معاون صدا و سیما افزود: خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی بین ستاد و صف در صدا و سیما به وجود آمده و بخش قابل توجهی از مشکلات برطرف شده و سایر مشکلات هم با همکاری و تعامل و همفکری جمعی قابل رفع است.

وی به برخی آثار تولید شده توسط صدا و سیما در راستای تقویت بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: لازم است اقدامات گسترده‌ای در این زمینه انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.