کرج - رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز از ساخت یک مدرسه سیار برای دانش آموزان زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد.

«مدرسه سیار » هدیه اصناف البرز به دانش آموزان زلزله زده کرمانشاه

حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مدرسه با گنجایش ۴۰ نفر به همت صنوف مختلف کرج تهیه وساخته شده است و از امکانات کامل آموزشی برای تحصیل دانش آموزان برخوردار است.

وی افزود: این مدرسه پیش ساخته آماده شده و۲۸ آذرماه به وسیله چندین تریلی به منطقه زلزله زده غرب کشور انتقال پیدا می کند.

کریمی با بیان اینکه اصناف استان البرز در حادثه اخیر زلزله مناطق غرب کشور آنچه در توان داشتند برای کمک به آسیب دیدگان به کار گرفتند گفت: ۶۰ دستگاه کانکس  مجهز به وسایل اولیه زندگی از جمله فرش و  موکت، پشتی، پتو، پوشاک مناسب فصل، وسایل آشپزی، بخاری برقی، برنج، روغن، کفش. انواع کنسرو، چراغ خوراک پزی ۷ آذرماه  به مناطق زلزله زده اعزام شد و در اواخر این ماه نیز محموله دیگری نیز انتقال پیدا می کند.

رییس اتاق اصناف استان البرز با تاکید براینکه صنوف مختلف کرج والبرز در تامین نیاز زلزله زدگان سنگ تمام گذاشته اند به نحوی که این موضوع مورد تحسین استاندار کرمانشاه قرار گرفته است گفت: تهیه وآماده سازی ده ها کانکس، سرویس های بهداشتی سیار وارسال آن به مناطق زلزله زده صورت گرفته و در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

کریمی در پایان گفت: کمک به هموطنان در سختی ها را وظیفه خود می دانیم و آنچه درتوان داشته باشیم برای کاهش آلام و مشکلات آسیب دیدگان به کار می گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.