گیلان-فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز ترامپ کاری برای ما کرد که سال ها باید زحمت می کشیدیم تا ملت های مسلمان جهان را علیه اسرائیل یکپارچه کنیم.

اقدام آمریکا ملت های مسلمان جهان را علیه اسرائیل یکپارچه کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سپاه گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان، در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم، شهید نوری هریس، شهید نظری و شهید صفری که در حسینیه شهدای گمنام رشت برگزار شد، شهادت را مختص پیر و جوان ندانست و اظهار کرد: شهید نظری بعد از سال ها مقاومت در جبهه های حق علیه باطل به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و شهید نوری و شهید صفری در عین جوانی و گمنامی الگوی شهادت طلبان شدند.

وی با بیان اینکه شهدا برای خدا رفتند، عنوان کرد: اگر برای خدا کار کنیم، خدا ما را در مسیر مجاهدت هدایت و کمک می کند.

سردار عبدالله پور، با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، افزود: امروز ترامپ کاری برای ما کرد که سال ها باید زحمت می کشیدیم تا ملت های مسلمان جهان را علیه اسرائیل یکپارچه کنیم لذا اگر در راه خدا باشیم، خداوند حتی به دست دشمنان ما را پیروز می گرداند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، تجاوز به مردم یمن را نادانی دولت عربستان دانست و خاطرنشان کرد: اگر میلیاردها میلیارد هزینه می کردیم، نمی توانستیم مردم یمن را به این سطح از آگاهی برسانیم. امروز ملت مظلوم یمن با دست خالی بعد از ۳۳ ماه جنگ مقابل آل سعود ایستادگی می کنند و این نصرت الهی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.