کرج- رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از برگزاری جشنواره ملی خودروها وموتورسیکلت های کلاسیک در بهمن ماه خبرداد.

البرز بهمن ماه میزبان جشنواره ملی «خودروهای کلاسیک» می شود

اردشیر درویشی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: درجلسه ای مشترک با حضور مسئولان فدراسیون مقرر شد جشنواره بزرگ خودروها و موتورسیکلت های کلاسیک، به سطح ملی ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به سومین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بزرگ خودروها و موتورسیکلت های کلاسیک در فدراسیون گفت: تشکیل کارگروه جشنواره متشکل از مسئولان ارشد فدراسیون و هیئت استان البرز و اجرای جشنواره در سطح ملی با حضور هیئت های موتورسواری و اتومبیلرانی سراسر کشور، از دستاوردهای مهم این نشست یک ساعته بود.

درویشی اظهار کرد: ان شاء الله جشنواره بزرگ خودروها و موتورسیکلت های کلاسیک به عنوان یکی از بزرگترین و ماندگارترین رویدادهای ورزشی در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، ساختن یک باب مدرسه در یکی از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است که بی شک، استقبال گسترده ای از آن خواهد شد، زیرا مردم ایران همواره در خلق مهربانی و حماسه سازی، سنگ تمام گذاشته اند.

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز در پایان گفت: به جهت اهمیت موضوع قرار شد، زمان افتتاح جشنواره به دوازدهم بهمن ماه سال جاری موکول شود تا بتوانیم به نحو شایسته ای از عهده این وظیفه انسانی و انقلابی برآییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.