بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در زمینه قاچاق سوخت در شهرستان مانه و سملقان فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در حین گشت زنی در محور آشخانه- گرگان به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند، افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو ۶ هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه متهم برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به نگهداری ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق دیگر در محل اختفای خود نیز اعتراف کرد.

وی یاد آور شد: با اعزام ماموران به محل اعلامی ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۳ متهم دیگر نیز در این زمینه دستگیر که به مقر انتظامی انتقال شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ماموران در این عملیات موفق به کشف ۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند، یاد آور شد: در این رابطه ۴ متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.