زاهدان - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه عکس صادق سوری عکاس استان در ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان ایران به نمایش درآمد.

نمایش آثار عکاس سیستان و بلوچستان در همایش ۱۰ روز با عکاسان ایران

به گزارش قدس آنلاین، حسین مسگرانی اظهار داشت: این مجموعه عکس با عنوان «قربانیان قاچاق» در بخش نگاه شخصی ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان ایران تحلیل و به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: این همایش که از نیمه آذر به همت انجمن عکاسان ایران در خانه هنرمندان ایران آغاز شده تا یک هفته آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: صادق سوری از سیستان و بلوچستان با مجموعه عکس «قربانیان قاچاق» در بخش نگاه شخصی این همایش حضور یافت و با ارائه این مجموعه در گالری ممیز در نشستی با سایر عکاسان ایران و علاقه ‌مندان به عکاسی در مورد چگونگی زندگی این افراد و تجارب خود در حوزه های مختلف عکاسی به گفت و گو پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه عکس دیگری از سوری با عنوان «قاچاق سوخت» در بخش انجمن صنفی مطبوعات ایران در این همایش ارائه شده است.

مسگرانی افزود: این همایش هر ساله با هدف ایجاد شرایط برای گردهمایی و مبادلات فکری و فرهنگی و ارائه تازه ترین دستاوردهای عکاسی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.