کرمان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در بحث اشتغال‌های خرد و خانگی امسال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که متقاضیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

اعطای ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خرد و خانگی به متقاضان کرمانی

به گزارش قدس آنلاین، رضا اسماعیلی صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان اظهار داشت: طبق برنامه اشتغال فراگیر که به صورت کشوری طراحی شده است، ۹۷۰ هزار شغل در سال جاری باید ایجاد شود.

وی بیان داشت: در این راستا برنامه دوسالانه اشتغال را برای استان کرمان تعریف کردیم که از برنامه فرادستی اشتغال فراگیر تبعیت می‌کند.

اسماعیلی عنوان کرد: جلسات متعددی در این راستا با همکاری دستگاه‌ها برای میزان اشتغالی که می‌توانند داشته باشند، برگزار شده و براساس برآورد به عمل آمده ۳۵ هزار نفر امسال ورودی بازار کار استان کرمان خواهد بود که نیاز داریم برای آن فرصت شغلی ایجاد شود.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: ۳۳۸ دستگاه‌ اجرایی تعهد و خوداظهاری برای ایجاد شغل داشتند که در سال جاری بیش از ۳۴ هزار نفر و سال آینده بیش از ۳۶ هزار نفر شغل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: تأکید ما بر این بوده که اطلاعات و آمار واقعی و عملیاتی باشد و تاکنون ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر وارد سامانه اشتغال استان کرمان شده‌اند.

اسماعیلی عنوان کرد: در بحث اشتغال‌های خرد و خانگی نیز امسال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار با سود پایین داریم که می‌تواند اشتغال خوبی را در استان ایجاد کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.