کرج- سرپرست هیئت اسکیت استان البرز گفت: برای احداث پیست اسکیت در مجموعه ورزشی انقلاب کرج با چند سرمایه گذار از بخش خصوصی به توافق رسیده ایم.

بخش خصوصی در مجموعه انقلاب کرج پیست اسکیت احداث می کند

محمود فرهنگ رنجبر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به نوپا بودن هیئت استان البرز با مشکلات مالی مواجه هستیم و به طور حتم بدون ورود بخش خصوصی نمی توان پیست های جدیدی را در سطح استان احداث کرد.

وی به پیست های موجود در سطح استان اشاره کرد و گفت: پیست های موجود در پارک ها و اماکن عمومی سطح استان البرز زیر نظر شهرداری است و به صورت خصوصی اجاره داده می شود.

سرپرست هیئت اسکیت از میزبانی استان البرز از مسابقات کشوری اسکیت خبرداد: استان البرز در ۲ماه اخیر شاهد برگزاری ۲ مرحله از مسابقات کشوری در رشته اسکیت بوده است.

فرهنگ رنجبر ادامه داد: هفته گذشته نیز مسابقات استانی در دوبخش آقایان و بانوان به میزبانی ورزشگاه شریعتی برگزار شد که نفرات برتر برای مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مسابقات کشوری و استانی که این استان میزبان آن ها بوده، برای نخستین بار در شهر کرج برگزار شد و با توجه به نوپا بودن مدیریت فدراسیون اسکیت به دنبال تعامل بیشتربرای میزبانی از مسابقات ملی هستیم.

سرپرست هیئت اسکیت استان البرز با اشاره به جایگاه اسکیت در این استان گفت: در برنامه های خود قصد داریم تا با برگزاری مسابقات منظم و نیز استفاده از پیست های موجود رشته اسکیت استان را به جایگاه خوبی برسانیم.

فرهنگ رنجبر در پایان تصریح کرد: جدولی از سوی فدراسیون مبنی بر ارزیابی جایگاه استان ها در رشته اسکیت اعلام نشده ولی به طور حتم همه توان خود را خواهیم گذاشت تا رشته اسکیت استان البرز را به یکی از قطب های کشور تبدیل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.