قزوین_ حامیان و خیران تاکستانی بیش از ۴۹۵ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین طی شش ماهه نخست سال جاری به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

کمک ۴۹۵ میلیون تومانی به ایتام و فرزندان محسنین تاکستان

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد کُرد، رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان با بیان اینکه حامیان و خیران در این شهرستان با این نهاد جهت خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان همکاری مطلوبی دارند، گفت: حامیان و خیران تاکستانی بیش از ۴۹۵ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین طی شش ماهه نخست سال جاری به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

وی افزود: کمک حامیان و خیران در این شهرستان به ایتام و فرزندان محسنین نسبت به مدت مشابه سال قبل دو در صد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان ادامه داد: دو هزار و ۳۸۸ نفر از حامیان در این شهرستان حمایت مادی و معنوی ۴۷۹ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه حامیان در بخش‌های  عمرانی،  فرهنگی، درمانی و تحصیلی به  ایتام و مشمولان طرح محسنین در پنج ماهه نخست امسال کمک کردند گفت: طرح اکرام و ایتام با هدف مشارکت هرچه بیشتر خیران و نیکوکاران در کمک مادی و معنوی به ایتام و فرزندان محسنین اجرا شده است.

کُرد افزود: مردم نوعدوست تاکستان می‌توانند با شماره گیری سامانه همراه #۰۲۸*۷۷۸۸* از طریق  تلفن همراه و  وارد کردن مبلغ مورد نظر خود، در کمک به ایتام به کمیته امداد یاری رسانند.

رییس کمیته امداد شهرستان تاکستان اضافه کرد: در این شهرستان پنج هزار و ۸۵۵ نفر تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند که دو هزار و ۴۰۲ نفر از مددجویان در مناطق شهری و سه هزار و ۴۵۳ نفر در مناطق روستایی ساکن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.