ایلام- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: زلزله ۲۱ آبان ماه سال جاری، ۳۲۳ میلیارد ریال خسارت به مدارس و فضاهای آموزشی استان وارد ساخت.

خسارت ۳۲۳ میلیارد ریالی زلزله به مدارس ایلام

محمدرضا حیدری روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در اثر زلزله غرب کشور، ۸۶ باب فضای آموزشی استان ایلام دچار خسارت شدند، اظهارداشت: پس از وقوع زلزله تیم های ارزیاب در اقصی نقاط استان به بررسی میزان خسارات وارده زلزله به فضاهای آموزشی برآمدند و در روزهای گذشته جمع بندی نهایی میزان خسارات وارده به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه در اثر وقوع زلزله، ۱۳ فضای آموزشی استان غیرقابل استفاده شده اند، افزود: این فضاها جزو بافت های فرسوده بوده و آموزش و پرورش برگزاری این کلاس ها را به مکان های مناسب منتقل کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با بیان این مطلب که فضاهای آموزشی قدیمی و فرسوده در اثر این حادثه آسیب جدی دیده اند، خاطرنشان ساخت: در مدارس نوساز، نازک کاری و نمای ساختمان ها آسیب دیده اند که بایستی مرمت و بازسازی شوند.

محمدرضا حیدری به خسارت ۳۲۳ میلیارد ریالی زلزله به مدارس و فضاهای آموزشی استان ایلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بازسازی و ترمیم فضاهای آموزشی استان به اعتبارات ملی و کمک خیرین مدرسه نیاز دارد که مدیریت ارشد استان و نمایندگان برای جذب اعتبارات ملی این بخش، در حال رایزنی هستند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.