سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه برای تمدید قراردادش باید بدهی‌های گذشته تسویه شوند، پیشنهادش از تیم‌های عربستانی را تایید کرد و با حضور بشار رسن در تیم عراق موافقت کرد.

برانکو: از عربستان و جاهای دیگر پیشنهاد دارم/ برای تمدید قرارداد باید بدهی ها تسویه شود

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا (دوشنبه) پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: نیم فصل هنوز تمام نشده است. طبیعی است در چنین شرایطی دوست داریم مقابل هوادارانمان به پیروزی برسیم.

وی افزود: در رسانه ها می خوانیم که نفت آبادان مثل بقیه تیم ها مشکلات مالی دارد. اما به نظرم همین مشکلات می تواند باعث انگیزه آنها شود. چون با پیروزی در این بازی می توانند مشکلات خود را حل کنند. نفت آبادان با توجه به خریدهایی که داشته، خیلی خطرناکتر از فصل گذشته است.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد صنعت نفت آبادان افزود: بازی آنها مقابل استقلال و سپاهان را دیدیم. اما آنها را دست‌کم نمی گیریم و بازی خودمان را انجام می دهیم.

برانکو درباره شرایط پرسپولیس گفت: تیم آماده ای داریم. بشار رسن هم برای حضور در ترکیب تلاش خواهد داشت. از هواداران هم تشکر می کنیم برای همراهی با تیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با این باشگاه و شروط اولیه اش اظهار داشت: اختلاف و مشکلی وجود ندارد. تنها بحثمان تسویه بدهی هایی است که در یکی دو سال اخیر باقی مانده است. الان هم این موضوع در حال انجام است و طبیعی است که ادامه کار خواهیم داد.

وی درباره فشردگی بازی های پرسپولیس و عدم تعطیلات نیم فصل برای این تیم گفت: این مشکلی است که فعلا داریم. هر چهار روز یک بازی داریم. مخصوصا اینکه ملی پوشانمان اگر استراحت هم به آنها بخورد به اردوی تیم ملی می روند. استراحت به اندازه زمان تمرین هم برای بازیکن مهم است. خوشبختانه نیمکت خوبی داریم و نسبت به خستگی بازیکنان، تصمیمات لازم را می گیریم.

برانکو ایوانکوویچ درباره احتمال رکوردشکنی این تیم با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: کار و تلاش بسیار زیاد بازیکنان باعث شد فضای پیروزمندانه در تیم ایجاد شود. فرمول موفقیت پرسپولیس خیلی ساده است. کار، کار و کار.

وی درباره پیشنهاد تیم الاتفاق عربستان به وی تصریح کرد: من در آنجا کار کرده ام. نه تنها از الاتفاق بلکه از تیم‌های دیگر هم با من تماس می گیرند و این موضوع، عجیب نیست ولی الان اینجا هستم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر درخواست کارلوس کی روش برای حضور ملی پوشان پس از هر بازی در تمرینات تیم ملی برای ریکاوری، اظهار داشت: از آقای خمارلو (مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس) بپرسید که آیا درخواستی از فدراسیون رسیده است؟ من هنوز درخواست رسمی راجع به این موضوع به دستم نرسیده است و نمی توانم درباره گمانه زنی های رسانه ای صحبت کنم.

وی در ادامه راجع به حضور بشار رسن در تیم المپیک عراق به خبرنگار مهر، گفت: او را در اختیار تیم ملی کشورش قرار می دهیم تا در ماه ژانویه در آنجا بازی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.