شهرکرد-آثار نقاشی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سومین اجلاس نماز به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه نقاشی« رنگ نور» در شهرکرد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از شهرکرد،فرزاد رحیمی  پردنجانی مدیر کل کانون استان از برپایی نمایشگاه نقاشی « رنگ نور» همزمان با برگزاری دومین اجلاس سراسری نماز  در شهرکرد و تجلیل از حاجت مراد صمیمی به عنوان نماز گزار برتر کانون استان در این اجلاس خبر داد.

وی با اشاره به اینکه، این برنامه با هدف پرورش حس دینی و اهمیت دادن به فریضه نماز و آشنایی کودکان با نماز و نقش آن در زندگی انجام شده است، افزود: فعالیتهای دینی از جمله فعالیتهای کانون است که در راستای تبیین مفاهیم ارزشمند مذهبی به شیوه های جذاب برای کودکان و نوجوانان  انجام می شود.

رحیمی در این باره تصریح کرد: به تصویر در آوردن تصورات ذهنی کودکان از مفهوم نماز و ترویج این فرهنگ در قالب  هنر از جمله آموزه های تربیتی است که با استفاده از ابزاری خلاقانه توسط مربیان کانون در این نمایشگاه  به اجرا در آمده است.

وی برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان در این اجلاس را از جمله فعالیتهای تربیتی کانون در راستای ترغیب و تشویق این قشر عنوان کرد و افزود: بیش از 50  اثر هنری خلق شده در این ایستگاه توسط مدعوین، مسئولین استانی و عموم مردم مورد بازدید قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.