یک شرکت خودروسازی از اسکوتری هیبریدی و چهارچرخ رونمایی شده که دارای سیستم گرمایشی و کمربند ایمنی است. این وسیله نقلیه برای تردد در شهر و اتوبان های عریض مناسب است.

اسکوتر هیبریدی با سیستم گرمایشی و کمربند ایمنی

به گزارش قدس آنلاین، شرکت خودروسازی پژو به تازگی اسکوتری چهار چرخ و هیبریدی ساخته که می تواند با سرعت در بزرگراه ها حرکت کند.

طراحی و ساخت اسکوتر الکتریکی هیبریدی بخشی از طرح «وسیله نقلیه سبک شهری» است که به کنسرسیومی اروپایی تعلق دارد. در این کنسریوم ۱۲ شرکت از ۶ کشور حضور دارند. هدف کنسرسیوم ایجاد استانداردی برای طراحی، توسعه و تولید وسایل نقلیه الکتریکی گروه L است. این گروه شامل موتورسیکلت، سه و چهار چرخه است.

به هرحال اسکوتر مذکور نیروی محرکه خود را از دو موتور الکتریکی که در چرخ های آن قرار دارد و یک موتور احتراق داخلی، تامین می کند. علاوه بر آن یک باتری V۴۸ سامسونگ نیز در وسیله نقلیه تعبیه شده که با یک بار شارژ ۳۰۰ کیلومتر طی می کند.

 موتورهای الکتریکی برای تردد در شهر مناسب هستند و حداکثر سرعت آنها ۷۰ کیلومتربرساعت است. اما در اتوبان های عریض موتور تک سیلندر بنزینی اسکوتر با قدرت ۳۱ کیلووات با حداکثر سرعت ۱۳۰کیلومتر برساعت کارآمدتر خواهد بود.

ابعاد اسکوتر چهار چرخ ۲.۴ در ۰.۸۵ متر است. همچنین داخل کابین اسکوتر نیز سیستم گرمایشی، کمربند ایمنی و ایربگ وجود دارد. درهای آن نیز در راستای بدنه می چرخند. به همین دلیل پارک آن در فضاهای باریک و کوچک آسان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.