ائتلاف به اصطلاح بین المللی علیه داعش در سوریه در واقع از شیطانی که به ظاهر با آن مبارزه می‌کند، حمایت می‌کند.

کشتار برنامه‌ریزی شده غیرنظامیان توسط آمریکا

قدس آنلاین- ائتلاف به اصطلاح بین المللی علیه داعش در سوریه در واقع از شیطانی که به ظاهر با آن مبارزه می‌کند، حمایت می‌کند.
عملیات‌ها ربطی به مبارزه با تروریسم ندارد، بلکه تنها برای برکنار کردن اسد و تبدیل سوریه به یک ایالت مستعمره ایالات متحده انجام می‌شوند.
واشنگتن به دنبال یک جایزه امپریالیستی دیگر، کمک به اسرائیل برای حذف یک رقیب منطقه‌ای و منزوی کردن ایران پیش از هدف قراردادن حاکمیت آن به روشی مشابه آن چه با سوریه انجام دادند، است.
کارکرد امپریالیسم آمریکایی این گونه است. آن‌ها به دنبال تسلط شیطانی و بی‌رقیب بر جهان هستند و این کار را از طریق حذف تمامی دولت‌های مستقل و جایگزینی آنها با دولت‌های تابع و طرفدار غرب که توسط عروسک‌های خیمه شب بازی واشنگتن اداره می‌شوند، انجام می‌دهد.
هزاران میلیارد دلار از مالیات آمریکایی‌ها برای رسیدن به این هدف هزینه می‌شود. اکثر آمریکایی‌ها نمی‌دانند که دولت کشورشان چه مدیریت اسفباری، توسط دو حزب جنایت کاری که به دنبال اهداف شیطانی هستند، دارد.
سوریه همچنان مرکز حوادث است. واشنگتن خواستار جنگ است نه صلح؛ بمباران‌های تروریستی همچنان به صورت روزانه ادامه دارد و تلفات ویرانگری بر جای می‌گذارد که شامل تخریب زیرساخت‌های حیاتی، قتل عام غیر نظامیان و در عین حال بی توجهی مزدوران رسانه‌ای نسبت به جرائم جنگی بسیار زیاد و علیه انسانیت می‌باشد.
طی جنگی که شش سال و نیم به طول انجامیده است، نامه‌های وزیر امور خارجه سوریه خطاب به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت با موضوع درخواست واکنش جامعه جهانی برای پایان دادن به این کشتارها هیچ نتیجه‌ای نداشته است. واشنگتن هر آنچه که با دستور کار خودش مخالف باشد را وتو می‌کند.
در تاریخ ۶ آگوست درخواست دیگری مطرح شد. وزیر سوری مجدداً درخواست خود مبنی بر انحلال فوری ائتلافی که خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون کسب اجازه از دولت سوریه تشکیل شده است را مطرح کرد.
طبق گزارش خبرگزاری عربی سوریه وی تاکید کرد: ائتلاف نامشروع بین‌المللی به رهبری آمریکا قتل عام‌های مکرر و برنامه‌ریزی‌شده‌ای علیه شهروندان سوری انجام می‌دهد.
وی توضیح داد که محله‌های مسکونی مورد هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند. بیمارستان دولتی رقه مورد بمباران تروریستی واقع شده است، بمب‌های فسفر سفید در آنجا استفاده شده است که می‌تواند به محض تماس گوشت و استخوان فرد را بسوزاند.
طبق توضیح خبرگزاری عربی سوریه، جنگنده‌های ایالات متحده رقه، حسکه، حلب، دیرالزور و دیگر مناطق سوریه را بمباران کرده و علیه مردم سوریه جنایات جنگی بسیاری مرتکب شده‌اند.
بمباران‌های مرگبار ایالات متحده باعث مرگ هزاران شهروند بی‌پناه شده که قربانی قساوت امپریالیستی آمریکا شدند. ماه‌ها مذاکرات صلح در جنوا و آستانه هیج نتیجه مثبتی برای پایان دادن به سال‌های جنگ نداشته است.
معاون سخنگوی مجلس روسیه با اشاره به بمباران مرگبار رقه توسط آمریکا که منجر به تخریب بیمارستان اصلی این شهر شد، گفت: «زمان آن رسیده است که بررسی‌های پس از عملیات انجام شود و مشخص شود که تلفات غیر نظامی رخ داده به دلیل بی‌کفایتی مطلق و غفلت مجرمانه بوده یا هدفی پنهان برای کشتن افراد غیرتروریست وجود داشته است».
«ائتلاف تحت رهبری آمریکا تا چه زمانی می‌خواهد به تروریست‌ها برای تخریب و نابود کردن سوریه کمک کند؟ فریب بسیار زیادی در اشتباهات متعددی که در پس آنها جرایمی رخ می‌دهند، وجود دارد».
معاون جمعیت هلال احمر سوریه نیز جنگنده‌های ائتلاف تحت رهبری آمریکا را به تخریب بیمارستان اصلی شهر رقه با استفاده از مهمات مرسوم و همچنین فسفر سفید که سلاحی ممنوعه است، متهم کرد. این سلاح باعث بیماری بیش از ۱۰۰ هزار نفر شده است. وی تاکید کرد مناطق مسکونی، مدارس، مساجد، نانوایی‌ها، کارخانه شکر، ساختمان‌های دولتی و زیرساخت‌های حیاتی هدف قرار گرفته است.
الکسی پوشکف، عضو شورای عالی فدراسیون روسیه در توئیتی نوشت: «آمریکا بدون هیچ مدرکی دمشق را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم می‌کند، در حالی که اثبات شده خودشان از سلاح‌های فسفری استفاده می‌کنند که در جامعه بین المللی ممنوع است».
از ماه مارس ۲۰۱۱ واشنگتن مرتباً به سوریه تجاوز کرده و این کشور را تخریب کرده است.

*منتشر شده در ویژه نامه روایت امروز روزنامه قدس

 Mike Wang | Liberation News
مترجم: محمدحسن رجایی‌فرد

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.