۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 578079

تربت جام ـ سخنگوی شورای اسلامی شهر تربت جام گفت: انعکاس خبری صادقانه می تواند به رفع مشکلات مردم کمک کند ونباید با حدس و گمان خبری را منتشر کرد و تربت جام نیازمند توجه رسانه هاست.

تربت جام نیازمند توجه رسانه هاست

به گزارش قدس آنلاین، هاشم بهرامی نیا که در حاشیه نشست با اصحاب رسانه تربت جام در شورای اسلامی شهر تربت جام حضور داشت به خبر نگار ما گفت: همگرایی رسانه ها با شورای شهر می تواند به تحقق شعارهای انتخاباتی کمک کند و نسبت به مشکلات حوزه شهری بیشتر آشنا کنند و تا مشکلات موجود در شهرستان قربانی حواشی نشود.

این عضوء شورای اسلامی تربت جام در ادامه اظهار داشت : خبرنگاران باید اطلاعات کافی نسبت به پیرامون خود داشته باشند تا در انعکاس واقعیتها همچنان موفق عمل کنند و لازم است در این حوزه ما را به نقد کشیده تا با عث بهره وری بیشتر شورا و شهردای شود.

تربت جام نیازمند توجه به حوزه فرهنگ و هنراست

رئیس اداره ارشاد اسلامی تربت جام در این مراسم حضور داشت به خبر نگار ما گفت: رسانه ها رکن اصلی توسعه در منطقه هستند ولازم است که اصحاب رسانه حضور پویا تری در متن جامعه داشته باشند تا عقب ماندگی ها بیشتر دیده شود.

نعمت اله فیاض با تاکید بر اینکه شهرستان تربت جام نیازمند توجه به حوزه فرهنگ و هنراست گفت: عقب ماندگی رسانه در حوزه دانشگاهی تربت جام مشهود است و تعداد ۵ دانشگاه عالی و حدود ۴ هزار دانشجو از انتشار فصل نامه و بولتن های پژوهشی توسط دانشگاههای موجود کمرنگ بوده ولازم است از نظر کمی و کیفی رشد مضاعفی داشته باشند.

وی اعلام کرد: تربت جام رتبه چهارم مطبوعاتی استان خراسان رضوی را دارد که لازم است صدور مطبوعات مجوز دار شهرستان بیشتر افزایش یابد و در حال حاضر حدود ۲۰ خبرنگار در شهرستان فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.