خرم آباد-منوچهر ططری گفت: پردیس دانشگاهی مرکز پیام نور خرم‏آباد یکی از نمادهای خدمت رسانی به مردم است.

پردیس دانشگاهی پیام نور نماد خدمت به مردم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ ططری در مراسم افتتاح پردیس دانشگاه پیام نور که با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیرکل روابط عمومی پیام نور کشور در خرم آباد برگزار شد، با بیان این که دانشگاه پیام نور توانسته است جایگاه خود را در بین دانشجویان و علاقمندان به ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی باز کند، گفت: در همین راستا همیشه تلاش کرده‎ایم افزایش کیفیت را در همه قسمتها از آموزشی گرفته تا عمرانی به بهترین شکل به منصه ظهور بگذاریم.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان  ادامه داد: کلنگ احداث این مجموعه دانشگاهی در سال ۹۰ به زمین زده شد که تا سال ۹۵ به طور متناوب بیش از ۵۰ درصد از کارهای عمرانی مجموعه انجام و خوشبختانه با تامین اعتبارات لازم در یک سال و نیم اخیر پروژه‏های طراحی شده در این سایت به بهره برداری رسیدند.

وی به تشریح اقدامات انجام شده در این پردیس دانشگاهی پرداخت و افزود: سالن ورزشی چند منظوره مرکز پیام نور خرم‏آباد با زیر بنای دو هزار و ۸۵۰ متر مربع مساحت یکی از بهترین سالن‏های ورزشی استان بوده که برای تکمیل آن ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان هم‏چنین با اشاره به بهره برداری ساختمان اداری با یکهزار و بیست متر مربع مساحت با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان، اضافه کرد: ساختمان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه که به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نام گذاری شده است نیز با دو هزار متر مربع و ۱۸ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ططری در بخش دیگری از سخنان خود، اجرای شبکه آب و فاضلاب سایت با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال، اجرای شبکه آب آشامیدنی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال و راه اندازی منبع آب سایت با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال را از جمله اقدامات صورت گرفته در سطح پردیس دانشگاه پیام نور برشمرد.

وی هم‏چنین محوطه سازی سایت دانشگاه با اعتبار ۱۸۰۰ میلیون ریال و اجرای راه دسترسی جدید با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال را از اقدامات زیرساختی دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان مساحت کل سایت را بیش از ۱۲ هکتار اعلام کرد و گفت: تا به امروز حدود ۱۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده در این مجموعه هزینه شده است.

ططری اضافه کرد: امیدواریم که با همکاری استاندار لرستان و مسئولین دانشگاه پیام نور کشور اعتبار لازم جهت محوطه سازی و حصار کشی دانشگاه تامین و به موقع انجام شود تا بلکه بتوانیم سرویس دهی مناسب‏تری به هم استانیهای عزیز داشته باشیم.

وی ایجاد راه دسترسی را یکی از چالش‏های پیش روی احداث پردیس دانشگاهی پیام نور برشمرد و اظهار کرد: متاسفانه یکی از اهالی روستای مجاور سند این مجموعه را بعد از مدتی اخذ کرده بود و دانشگاه را در یک چالش جدی قرار داد، ما بایتسی راه دسترسی را از این شخص خریداری می‏کردیم که هزینه آن حدود پنج میلیارد تومان بود، با تدابیری که در دانشگاه اندیشیده شد مستثنیاتی لحاظ کردیم که در نهایت این راه دسترسی با ۱۵۰ میلیون تومان خریداری و ایجاد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.