بجستان_ مسئول اداره بهزیستی بجستان گفت: گروه تئاتر بهزیستی این شهرستان با اجرای نمایش روشنک و روباه دهکده توانست از درخشش خوبی در این جشنواره بر خوردار بوده و رتبه های اول را از ان خود کند.

گروه تئاتر معلولین بجستان در جشنواره استان های کویری خوش درخشید

علی حمیدی مسئول اداره بهزیستی بجستان شب گذشته در گفتگو با خبر نگارقدس انلاین گفت:چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین کویر که به میزبانی استان خراسان جنوبی،بیرجند برگزار شد، بار دیگرگروه تئاتر معلولین بجستان خوش درخشید.

مسئول اداره بهزیستی بجستان با بیان این خبر گفت:در این درخشش خانم زهرا امیری در قسمت همراه به عنوان بهترین بازیگر زن و خانم زهرا دلیریان در بخش معلولین بینایی به عنوان بهترین صداپیشه توانستند لوح تقدیر و جایزه یک میلیون تومانی جشنواره را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: خانم زهرا هلالی،فاطمه ضیایی،زهره محمودی و محسن زیرک و محمدجواد گلابی مقدم نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی ۳۰۰ هزار تومانی دریافت نمودند.

 وی گفت: همچنین از مدیر اجرایی گروه خانم محترم رضایی با اهدای تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد. شایان ذکر است این جشنواره که بین پنج استان خراسان رضوی،جنوبی،یزد،کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار شده بود هفت نفراز معلولین تحت پوشش بهزیستی این شهرستان نمایش را  با نام روشنک و روباه دهکده با کار گردانی عاطفه رجایی اجرا کرده و در ماه گذشته نیز در جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین در استان خراسان رضوی برگزار شده بود توانست رتبه سوم را کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.