حساس ترین بازی هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس را تیم های منچستر یونایتد و منچستر سیتی برگزار کردند که در پایان شاگردان گواردیولا پیروزی را جشن گرفتند.

منچستر سیتی در خانه یونایتد پیروز شد/ گواردیولا در دربی مچ مورینیو را خواباند

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال منچستر یونایتد و منچستر سیتی دربی حساس این شهر را روز یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند که در پایان شاگردان پپ گواردیولا ۲ بر یک برنده شدند.

نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک همراه شد. منچستر سیتی در زمین حریف توپ و میدان را در اختیار داشت و یونایتد هم سعی کرد به مهمان اجازه گلزنی ندهد.

اواخر این نیمه کاملا مهیج پی گرفته شد و دو گل در بر داشت. بعد از اینکه دخیا یک فرصت عالی را از لروی سانه دفع کرد داوید سیلوا در دقیقه ۴۳ روی یک ضربه کرنر موفق به گشودن دروازه میزبان شد.

شیاطین سرخ این گل را خیلی زود پاسخ دادند. اشتباه مدافعان سیتی در دفع توپ ارسالی از جناح چپ باعث شد تا یک فرصت باد آورده نصیب مارکوس راشفورد بشود و او هم در دقیقه ۲ + ۴۵ کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم هم این سیتی زن ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه ۵۴ بود که هرنان نیکولاس اوتامندی مدافع پیش تاخته تیم سیتی روی اشتباه لوکاکو در دفع توپ دروازه یونایتد را باز کرد.

بعد از این گل راشفورد بار دیگر روی اشتباه مدافعان حریف فرصت داشت مثل نیمه نخست کار را به تساوی بکشاند اما ادرسون دروازه خود را بسته نگه داشت. در آنسوی میدان دخیا هم یک بار با مهار خوب خود اجازه گلزنی به دی بروینه نداد.

در دقایق پایانی بازی نیز ادرسون دروازه بان سیتی دو بار متوالی با واکنش های دیدنی خود اجازه گلزنی به یونایتد نداد تا گواردیولا بار دیگر مورینیو را در رقابتی مستقیم شکست دهد.

منچستر سیتی با این برد ۴۶ امتیازی شد و در صدر جدول فاصله خود را با یونایتد بیشتر کرد. منچستر یونایتد با ۳۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.