بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام یک باند ۶ نفره کلاهبرداران حرفه‌ای با چهارده میلیارد و ۹۴۰ ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

باند ۶ نفره کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام ۱۳ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل سند و جعل امضاء اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند که در نهایت در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات ۶ متهم دستگیر که در بازجویی از آنها به ۱۳ مورد کلاهبرداری به ارزش چهارده میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتراف کردند که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

پایان کار باند سارقان حرفه ای با ۲۷ فقره سرقت در خراسان شمالی

 فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۹ نفز از اعضای باند سارقان حرفه ای با ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

.

سرهنگ علی پاکدل در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان" بجنورد"،  اکیپی از ماموران پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود : مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۹ نفر از اعضای این باند که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به ۲۷ فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از منزل ، اماکن خصوصی ، داخل خودرو ، کش رو زنی ، مغازه و ... از جمله این سرقت ها بود.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مال باختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق میلیونی در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف یکصد و ۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالای قاچاق در سطح استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازدید و بازرسی‌های صورت گرفته از انباری در حاشیه شهرستان بجنورد، موفق به کشف ۸ دستگاه تلویزیون و ۳ دستگاه لباسشویی غیر مجاز و فاقد مجوز شدند.

وی بیان داشت: در بررسی به عمل آمده ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه یکصد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ متهم شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ رضا عرب زاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد که ضربه سنگینی به اقتصاد داخلی وارد می کند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.