بجنورد- معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمع آوری و تصفیه ۵ میلیون متر مکعب فاضلاب خام در تصفیه خانه های فاضلاب استان خبرداد.

جمع آوری و تصفیه ۵ میلیون متر مکعب فاضلاب در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس رضا عطایی  گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ میلیون مترمکعب فاضلاب خام از طریق شبکه های جمع آوری فاضلاب به تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای بجنورد و اسفراین منتقل و به طور کامل تصفیه شده و پساب خروجی با رعایت کلیه استانداردهای زیست محیطی از تصفیه خانه خارج شده است.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای کشورمان امروزه جز اولویت های مدیریت شهری بوده که این امر خطیر برعهده شرکت های آب و فاضلاب شهری است، اظهار کرد: استان خراسان شمالی نیز از لحاظ قدمت ایجاد تاسیسات شبکه وتصفیه خانه فاضلاب جزو اولین شرکت هایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با  صرف هزینه های هنگفت کمک شایانی به حفظ سلامت ، حفاظت از منابع آبی و محیط زیست شهر ها نموده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۹۵ کیلومتر شبکه فاضلاب اصلی و فرعی در دو شهر بجنورد و اسفراین اجرا شده و به تعداد ۵۵۸۸۹ مشترک فاضلاب خدمات ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.