کرج- رییس هیئت ورزش های جانبازان ومعلولان استان البرز با گلایه از عدم توجه به نیازهای ورزشکاران معلول در این استان گفت: قول واگذاری خودرو از سوی استانداری البرز برای ایاب و ذهاب ورزشکاران این هیئت ۵ سال است که بر زمین مانده است.

وعده تامین خودرو جابجایی ورزشکاران معلول البرز ۵ ساله شد

سعید براتی در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار کرد: حدود ۵ سال پیش بود که مسئولان وقت استانداری البرز قول واگذاری یک خودرو ون برای تسهیل در تردد ورزشکاران جانباز ومعلول را به این هیئت ورزشی دادند.

وی افزود: علیرغم پیگیری های فراوان در نهایت این وعده عملی نشده وپس از کش وقوس های فراوان این درخواست ما به بهزیستی استان پاس داده شد.

براتی با بیان اینکه بهزیستی البرز نیز در این خصوص اقدام موثری را صورت نداده است گفت: آنها در خصوص حمل ونقل معلولان با حجم بالایی از کار روبرو هستند و عملا در این سالها نتوانسته ایم برای جابجایی ورزشکاران خود واعزام تیم ها به مسابقات کشوری از خودروهای این نهاد بهره مند شویم.

رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز ادامه داد: متاسفانه ایاب وذهاب به معضلی برای این هیئت تبدیل شده و بسیاری از ورزشکاران مستعد ما به دلیل عدم توانایی در آمد ورفت به سالن جانبازان خانه نشین شده اند.

وی با تاکید براینکه سالن جانبازان کرج تنها مرکز ورزشی ویژه معلولان در البرز است گفت: هنوز نتوانسته ایم فضایی را در شهرستانهای استان برای فعالیت آموزشی معلولان در نظر بگیریم و استعدادهای بیشماری در این شهرها بلاتکلیف مانده اند.

وی در پایان به حضور ۶ ورزشکار ویک مربی البرز در مسابقات پاراآسیایی جوانان در امارات اشاره کرد و گفت: علیرغم فقر شدید در امکانات توانسته ایم ۶ نماینده در کاروان اعزامی کشورمان به اولین دوره این مسابقات داشته باشیم واین نشان از ظرفیت های بالای البرز در ورزش جانبازان و معلولان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.