۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 578205

رشت- معاون اجتماعی مرزبانی استان گیلان گفت: آستارا از امن‌ترین مرزهای ایران است که امیدواریم با همکاری تمام مسئولان هنگ مرزی استان و شهرستان، این امنیت و اقتدار هر روز تقویت شود.

امن ترین مرز کشور مرز آستارا است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون اجتماعی مرزبانی گیلان ظهر دوشنبه در دیدار صمیمی با سرپرست روزنامه قدس در گیلان و خبرنگاران این رسانه با اشاره به اینکه شهرستان مرزی آستارا با داشتن ۲۷۲ کیلومتر مرز آبی و ۳۸.۵ کیلومتر مرز خاکی تنها مرز پر امنیت کشور است ، اظهار داشت: مرز آستارا به واسطه مرزبانان سلحشور و محافظت جدی و مستمر توسط گشت کمین از امن ترین مرزهای کشور است.

سرهنگ حسن بهارمست خاطر نشان کرد: مراقبت از مرزها و مبادی جمهوری اسلامی ایران همواره برقرار بوده است و این هوشیاری مرزبانان و مرزداران گیلان  همیشگی می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان مرزی آستارا به جهت قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک از جایگاه ویژه و حساسی برخوردار است که نیاز به توجه ویژه مسئولان عالی کشور دارد.

وی نقش رسانه ها را در پایدار نگه داشتن امنیت کامل در حوزه مرزهای آبی و خاکی گیلان مهم دانست و افزود  رسانه ها با تعامل و همکاری مردم غیور می توانند در آرام کردن مرز های کشور بسیار تاثیر گذار باشند

شهرستان آستارا در غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.