کرج- مسئول بسیج رسانه استان البرز از ارسال ۴۱۷ اثر در بخش های مختلف به دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان خبرداد.

۴۱۷ اثر به دومین جشنواره رسانه ای «ابوذر» البرز رسید

ابراهیم نوروزی فر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: همچنین ۵۶ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره مطابق با بخش های تعریف شده نبود واز دور رقابت کنار گذاشته شد.

وی با بیان اینکه میزان ارسال آثار رسانه ای به جشنواره امسال رشدی ۲۵ درصدی را به نسبت دوره قبل نشان می دهد گفت: در میان آثار ارسالی بخش یادداشت بیشترین اثر را به خود اختصاص داده است.

نوروزی فر تصریح کرد: عکس، گزارش و فیلم نیز به ترتیب رتبه دوم تا چهارم بیشترین آثار ارسالی را در دومین دوره به خود اختصاص داده است.

وی افزود: اصحاب رسانه آثار خود را در قالب خبر، تیتر، عکس، گزارش مکتوب و گزارش کوتاه رادیویی، یادداشت، مصاحبه و فیلم کوتاه (۶۰ ‌ثانیه ای)  و در محورهای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاد ‌اندیشی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، عمل انقلابی، مسائل صنفی خبرنگاران و بخش ویژه ‌ «شهدای مدافع حرم» به دومین جشنواره ارسال کرده اند. ‌

مسئول بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اینکه آثار برای داوری ارسال شده است گفت: مطالب دریافت شده براساس استانداردهای رسانه ای کشور وبا حضور اساتید مجرب ارزیابی می شود ونفرات اول تا سوم در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: آثار افراد برتر این جشنواره برای جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال می‌شود تا در آن ‌جشنواره با دیگر برگزیدگان برتر سراسر کشور رقابت کند.

نوروزی فر بیان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور مسئولان استانی و کشوری روز ۲۶ آذرماه به میزبانی باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.