قزوین_ طرح زمستانه پلیس استان قزوین با حضور مسؤولان استانی ظهر دوشنبه آغاز شد.

طرح زمستانه پلیس استان قزوین کلید خورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، طرح زمستانی پلیس استان قزوین با همکاری دستگاه های اجرایی و امدادی و باحضور مسؤولان استانی و شهرستانی ظهر امروز در عوارضی قزوین -زنجان (قرارگاه پلیس راه استان) آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در افتتاحیه این طرح اظهار داشت: طرح زمستانه در این استان همچون سال های گذشته اجرا می شود که البته این طرح در سال جاری زودتر از سال گذشته آغاز شده است.

افشین پیرنون افزود: با حضور در محورهای مختلف استان قزوین تلاش کرده ایم تا خدمات را به رانندگان و مسافران ارائه دهیم چراکه وظایف راهداری تنها حضور در مواقع بحرانی و زمستان نیست و در فصول مختلف سال، نیروهای راهداری در جاده های این استان حضور دارند.

وی اضافه کرد: استان قزوین بین استان های سوم و چهارم در حوزه تردد وسایل نقلیه در کشور قرار دارد و این در حالی است که تردد متوسط ماهیانه ۲۰ میلیون خودرو توسط ۴۶ سامانه خودرو در سطح کشور ثبت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت:  وجود آمار کاهش ۱۲ درصدی مجموع تصادفات و کاهش ۸ درصدی فوتی در تصادفات استان قزوین نشانی از تلاش تمام دستگاه‌های متولی در این زمینه است.

پیرنون اضافه کرد: در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین وظایف مختلفی تعریف شده است که از جمله آن می توان به نگهداری ایمن سازی ۶۷۰۰ کیلومتر از راه‌های این استان و ۳۵۰ کیلومتر بزرگراه اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.