رییس پلیس راهور ناجا گفت: طبق آمارهای پلیس ۳۷ درصد از جانباختگانی که در طرح زمستانی پارسال فوت شدند، به علت سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ جان خود را از دست داده‌اند.

سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ دلیل۳۷ درصد از فوتی های زمستان ۹۵

به گزارش قدس آنلاین، سردار تقی مهری در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس و دستگاه های امدادی در جاده های کشور، که در پیست اسکی آبعلی برگزار شد، طی سخنانی هدف از برگزاری رزمایش طرح زمستانی جاده ها را ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و ارائه خدمات بیشتر به مردم در محورهای مواصلاتی دانست و اظهار داشت: این طرح از امروز آغاز شده و تا آغاز طرح نوروزی در ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که ۲۹ استان در کشور برف گیر می شوند، اضافه کرد: پلیس در ۱۰۰ گردنه برف گیر کشور حضور پر رنگ خواهد داشت و از تمام دستگاه های امدادی و خدماتی می خواهیم که با حضور و خدمت رسانی خود به مردم، گلیس راه یاری کنند.

مهری افزود: آمارهای ما در سال گذشته نشان می‌دهد که ۳۷ درصد از جانباختگانی که در طرح زمستانی پارسال فوت شدند، به علت سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ جان خود را از دست داده‌اند.

وی همچنین بر استفاده از وسایل گرمایشی و زمستانی به‌ خصوص زنجیر چرخ توسط وسایل نقلیه در جاده ها تاکید کرد.

رییس پلیس راهور ناجا، در بخش دیگری از سخنان خود حضور پر رنگ پلیس در راهپیمایی اربعین حسینی را از افتخارات ناجا خواند و خدمت رسانی به زلزله زدگان را از نشانه های هماهنگی دستگاه های امدادی و خدماتی کشور دانست

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.