ایلام- سرپرست روزنامه قدس و سایت خبری- تحلیلی قدس آنلاین در استان ایلام با اهداء تندیس طلایی بارگاه منور رضوی، از قهرمان وزنه برداری جهان تجلیل کرد.

تجلیل قدس از قهرمان وزنه برداری جهان در  دهستان مورت

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا محمدمرادی عصر روز دوشنبه  با حضور در منزل علی هاشمی در دهستان مورت از توابع بخش چوار با این جوان نام آشنا دیدار و افتخارآفرینی وی را ستود و گفت: قرار گرفتن شما در سکوی نخست وزنه برداری جهان، مایه فخر و مباهات دنیای اسلام، ایران، ایلام و زادگاه تان است و به خاطر این توفیق ارزنده، سجده شکر به جای می آوریم.

وی با بیان اینکه حرکت ارزشمند و اقدام فرهنگی شما در هنگام اهدای مدال ها و عدم مصافحه با آن خانم؛ تمام نگاه ها و افکار جهانی را به خود خیره ساخت، اظهار داشت: شما با این اقدام دینی و اخلاقی، یکی از بهترین معروف ها را به نمایش گذاشتید و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به خوبی احیاء کردید که جای بسی تقدیر و سپاس دارد.

این قهرمان وزنه برداری جهان نیز در این دیدار با تشکر و سپاس ویژه از همه مردم و مسئولان، تلاش ها و زحمات همه رسانه های دیداری و شنیداری را شایسته تقدیر دانست و گفت: تا ابد مدیون این همه ابراز لطف و محبت مردم، مسئولان و رسانه ها هستم.

علی هاشمی اظهار داشت: امیدوارم که با دعای خیر مردم و با تلاش و تمرین شبانه روزی، بتوانم در مسابقات آتی آسیا و المپیک نیز افتخار کسب نمایم و دل هموطنانم را شاد کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.