کرج - وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی با بیان اینکه قرآن در امور فردی و زندگی و مباحث اقتصادی و اجتماعی نقش اساسی دارد گفت: باید جامعه خود را به جامعه‌ای متحد و یکپارچه در حوزه کار و تلاش تبدیل کنیم.

نیازمند جامعه ای متحد ویکپارچه در حوزه کار وتلاش هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی ربیعی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور که عصر امروز دوشنبه در کرج برگزار شد، اظهار کرد:  اجرای برنامه‌های قرآنی در حوزه کار و تلاش، برکات فراوانی را در حوزه اشتغال در کشور خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در  نشست های قرآنی جنبه‌های مختلف آن در زندگی فردی  و اجتماعی اهمیت فراوانی دارد چراکه تاثیرات عمیق این کتاب آسمانی را شاهد خواهیم بود.

ربیعی با اشاره به اینکه قرآن کتابی نورانی است و قرائت آن به زندگی انسان  برکت می‌بخشد، اظهار کرد: زندگی قرآنی سبب می‌شود توجه به تمام امورات جامعه نیز از جمله مباحث اقتصادی نیز رقم بخورد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: قرآن آیات متعددی در خصوص کار و تلاش مطرح‌شده است و  فاصله از قرآن سبب بروز تخلفات گوناگونی از جمله مشکلات روانی و اجتماعی در جامعه می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه جامعه ایران نیازمند بازگشت به ارزش‌های دینی و قرآنی است تصریح کرد: نسل جوان باید تکیه ‌بر آموزه‌های قرآنی در کشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: مبارزه با فقر و محدود کردن فقر مطلق در کشور به‌طور هدفمند موردتوجه دولت می باشد.

ربیعی در ادامه خاطر نشان کرد: ملت به آرامش روانی نیاز دارند و به نظرم علت اصلی طلاق در جامعه نبود آرامش روانی است.

 وزیر تعاون در پایان با اشاره به اینکه ایجاد بستر کار و تلاش مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید انجام گیرد افزود: با ایجاد برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید ودر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبر تلاش می کنیم به سمت جامعه ای قرآنی در کشور حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره حفظ وقرائت قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور با حضور مقامات استانی و کشوری در سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی حرفه ای کرج برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور قاریان و حافظان برتر استان های کشور برگزار شد۳۶ نفر در ۶ رشته قرانی از جمله حفظ کل، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز، همچنین قرآئت، مفاهیم و ترتیل در ۲ بخش بانوان وآقایان برگزیده شدند واز آنها تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.