کرمان - مسئولان استانی دوشنبه هم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

دیدار مردم ومسئولین با نماینده ولی فقیه در کرمان

به گزارش قدس آنلاین،  دیدار اقشار مختلف مردم و مسئولین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز هم ادامه یافت.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امروز دوشنبه در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسالت نهاد نماز جمعه زمانی محقق خواهد شد که با همه دستگاه‌های فرهنگی همچون صدا و سیما یک همکاری قوی وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: صدا و سیما رسانه قدرتمندی است که توانش را در راستای اهداف نظام به کار گرفته و به نفع همه دستگاه‌ها است که با رسانه ملی در تعامل باشند.

علی رمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم دراین دیدار از راه اندازی شورای معارف صدا و سیما برای تعمیق محتوای برنامه های دینی با نظارت روحانیون خبر داد و گفت: امسال تاکنون بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه معارفی از شبکه های استانی سیما و صدا پخش شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همچنین در دیدار مدیر کل، معاونان و کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی استان هم بر یکپارچه سازی فعالیتهای فرهنگی و پرهیز از فعالیتهای پراکنده و موازی دراین حوزه تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی، بودجه و مدیریت در کنار نیت خالص از عوامل رشد و بالندگی در حوزه فر هنگی به شمار می آیند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیدادی در دیدار مدیر کل و معاونین بنیاد شهید استان و جمعی از فرزندان خانواده های شهدا هم گفت: کار برای خانواده شهدا و تلاش برای برداشتن غم و اندوه از دل انسان‌هایی که عزیزترین نزدیکان خود را در راه خدا تقدیم کرده اند ارزش و اهمیت ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین در دیدار جمعی از مدیران و اساتید مدارس علمیه بانوان شهر کرمان گفت: در بحث تربیت جامعه، حوزه های علمیه خواهران به صورت خاص مسوولیت مضاعفی دارند و به همین نسبت ثواب کار آنها هم دو چندان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان همچنین در دیدار مدیرکل و مسئولین آموزش و پرورش استان گفت: نیاز است در یک فضای دوستانه و به دور از جنجال های سیاسی در استان و شهر کرمان تحولی فرهنگی صورت گیرد و برای تحقق این مهم باید افراد نخبه با محوریت آموزش و پرورش وارد میدان شوند چرا که هدایت افکار عمومی در دست معلمان و آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی همچنین در دیدار مسئولین شرکت برق، توسعه نیروگاههای خورشیدی در استان را اقدامی لازم و موثر دانست و افزود: نوسازی شبکه توزیع و افزایش توان تولید برق استان باید در اولویت برنامه ریزان این صنعت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان همچنین در دیدار مدیران کمیته امداد امام خمینی استان با تاکید براینکه باید تدبیری اندیشید که نیازمندان واقعی از کمک های این نهاد استفاده کنند گفت کمیته امداد باید در امر ایجاد شغل و خودکفایی خانواده ها، پیشرو باشد .

همچنین در دیدار مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات باید با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گزارشی از روند بازسازی حرم امام حسین علیه السلام ارائه و اعلام شد: افتخار بازسازی و مرمت عتبات عالیات در کربلا سامرا کاظمین و نجف نصیب کرمانی‌ها شده است و بیش از هزار نیرو با تخصص های مختلف برای شرکت در این بازسازی ثبت نام کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.