سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با اشاره به مصاف با چلسی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما با بدترین قرعه ممکن در این مرحله مواجه شده ایم.

والورده: چلسی بدترین قرعه ممکن برای بارسلونا بود

به گزارش قدس آنلاین، بارسا در حال حاضر صدرنشین لالیگا است و شرایط بسیار خوبی دارد اما چلسی بر خلاف فصل گذشته روزهای چندان خوبی را سپری نمی کند و تقریبا از قهرمانی لیگ جزیره ناامید شده است با این حال باید دید شرایط دو تیم در اواخر بهمن ماه چگونه خواهد بود.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مصاحبه با بارسا تی وی و در مورد قرعه دشواری که نصیب تیمش شده است گفت: این یک قرعه سخت و دشوار است. می دانیم که چلسی چه حریف سختی است و یکی از بدترین قرعه هایی بود که می توانست نصیب ما شود. آنها مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند ولی برای مقابله با این تیم هیجان خاصی داریم. مرحله حذفی پیچیده ولی جذابی خواهد بود.

وی ادامه داد: آنها از لحاظ بدنی تیم قدرتمندی هستند و از لحاظ تاکتیکی منسجم و سازماندهی شده عمل می کنند. هازارد می تواند مهره تعیین کننده بازی برای چلسی باشد ضمن اینکه با داشتن موراتا در خط حمله، چلسی تیم بسیار خطرناکی خواهد بود. در هر صورت انگیزه بالایی برای این بازی داریم و با حداکثر اطمینان به مصاف چلسی خواهیم رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.