تنکابن - استاندار مازندران بابیان اینکه دغدغه تبعیض بین شرق و غرب مازندران نیاز به نگاهی متفاوت دارد، گفت: نگاه سراسری، یکپارچگی و توسعه متوازن باعث رفع این تبعیض خواهد شد.

نگاه متوازن سبب رفع تبعیض در مازندران می شود/ وضعیت اسفبار زباله

به گزارش قدس آنلاین، محمد اسلامی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنکابن بابیان اینکه دغدغه تبعیض بین شرق و غرب مازندران نیاز به نگاهی متفاوت دارد، گفت: نگاه سراسری، یکپارچگی و توسعه متوازن باعث رفع این تبعیض خواهد شد.

 محمد اسلامی افزود: توسعه پایدار بدون آسیب رسانیدن به محیط‌زیست و جامعه باید انجام‌شده و سلامت و سعادت جامعه و آبادانی سرزمین هدف قرار بگیرد.

وی بابیان اینکه هر الگویی که برای توسعه انتخاب می‌شود باید بر اساس ضوابط تعریف‌شده و آمایش سرزمینی باشد، اضافه کرد: ما نمی‌توانیم توسعه اقتباسی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه خدمت به مردم و انجام‌وظیفه دو مقوله مهم برای کارآمدی نظام است، اظهار داشت: همدلی، وحدت و اثربخش بودن در این زمینه مهم است.

استاندار مازندران با تأکید براینکه نگاه یکپارچه در مازندران وجود نداشته است، تصریح کرد: تاریخ طرح جامع در تنکابن سپری‌شده و اراضی و باغ‌ها آسیب‌دیده‌اند و در این زمینه طرح جامع باید بر اساس مقتضیات منطقه تهیه شود و معتقدم برای تهیه طرح جامع باید طرح فرادستی تهیه شود.

استاندار مازندران بابیان اینکه شهرهای مازندران پر تخلف ترین شهرها در ایران هستند، اظهار داشت: روستاهای مازندران باید در اولویت توانمندسازی و مقاوم‌سازی قرار بگیرند.

اسلامی با اشاره به ارائه تسهیلات برای بخشهای مختلف روستایی ماند بوم گردی؛ طبیعت‌گردی و صنایع‌دستی و.. گفت: ۱۳  استان ازنظر عملکرد از استان مازندران بالاتر بوده و نیاز است همه تلاششان را بیشتر کنند.

وی افزود: تنکابن ظرفیت تبدیل به قطب گل و گیاه را داشته و گردشگری دریایی و ساخت اسکله‌های تفریحی باید در این منطقه موردتوجه قرار گیرد.

اسلامی وضعیت زباله در مازندران را اسفبار دانست و بیان داشت: عزم همگانی برای اجرایی کردن پروژه‌های کمپوست و زباله در مازندران به وجود بیاید و تفکیک زباله از مبدأ به‌طورجدی دنبال شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.