تیم فوتبال الهلال در تدارک تقویت خود برای فصل تازه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا است.

برنامه های ویژه الهلالی ها برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش قدس آنلاین، هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا قرعه‌کشی شد که الهلال در گروه D با استقلال، الریان و برنده پلی‌آف بین العین و الملکیه در یک تیم قرار دارند.

الهلال و استقلال پیش از این نیز با هم روبه‌رو شده و این دو تیم در فینال 1991 در مسابقات لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که نماینده عربستان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

الریان قطر نیز با الهلال بازی‌های زیادی داشته است. این دو تیم در سال 2017 نیز مقابل هم به میدان رفتند که در مرحله گروهی الهلال برنده هر دو مسابقه بود.

سامی الجابر بازیکن افسانه‌ای الهلال در گفت‌وگو با AFC درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان گفت: ما همیشه الهلال را تیمی با استوار و محکم مثال می‌زنیم. این بسیار مهم است چرا که شما پیوستگی را در مدیریت و کادر تکنیکی باشگاه می‌بینید.

وی افزود: الهلال از سال 2009 برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت داشته است که فوایدی را برای باشگاه داشت؛ همان طور که دیدید این تیم 2 بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

عمر الخریبین بازیکن ملی‌پوش سوریه که در الهلال بازی می‌کند 10 گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و بازیکن سال کنفدراسیون آسیا نیز نام گرفت.

بهترین بازیکن آسیا گفت: امیدوارم سال آینده نیز بتوانیم همه تلاش خود را به کار گرفته و الهلال بتواند عنوان قهرمانی لیگ AFC را کسب کند.

کارلوس ادواردو مهاجم برزیلی الهلال از دیگر بازیکنان موثر این تیم است. این بازیکن در فینال سال 2017 با الهلال مقابل اوراوا رد دایموندز نیز به میدان رفت.

رامون دیاز سرمربی الهلال درباره این بازیکن گفت: بدون هیچ شکی کارلوس ادواردو یکی از بهترین بازیکنان بود اما ما او را زمانی که در اوج بود از دست دادیم. ما منتظریم تا این بازیکن با قدرت به تیم ما برگردد.

دیاز خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های ماست. ما در فینال با سختی‌های زیادی به میدان رفتیم که بازیکنان مصدوم یکی از آنها بود اما این موضوع به تاریخ پیوست.

دیاز افزود: ممکن است به خاطر فینال به ویژه به دلیل فرصت‌هایی که از دست دادیم ناراحت باشیم اما مجبوریم در این مورد فکر کنیم که چه چیزهایی داریم.

الهلال در لیگ عربستان بدون شکست در صدر جدول قرار دارد. این تیم با 2 امتیاز بیشتر و 2 بازی کمتر بالاتر از الاهلی قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.