یزد- بیش از ۴۰نفراز معلمان حق‌التدریسی شهرستان اردکان صبح سه شنبه با تجمع در مقابل فرمانداری این شهرستان خواهان پرداخت حقوق معوقه خود شدند.

معلمان حق‌التدریسی اردکان خواهان پرداخت حقوق خود شدند

به گزارش قدس آنلاین، در این تجمع بیش از ۴۰ معلم حق‌التدریس  زن که در سطح مدارس شهرستان اردکان به تدریس مشغول هستند، حضور داشتند . 

یکی از حاضران در تجمع با بیان این که بیش از دو ماه حقوق معوقه معلمان حق التدریس اردکان می‌گذرد، گفت: ما خواستار تعیین تکلیف و جذب در ساختار آموزش و پرورش هستیم؛نمی دانیم چرا مصوبات مجلس مبنی بر لزوم جذب حق‌التدریسی ها  اجرایی نمی‌شود . 

یکی دیگر از معترضان با اشاره به این که یکی از نمایندگان مجلس به این موضوع اشاره داشته که بیشتر حق‌التدریسان مدرکی زیر کاشناسی  و سنین بالا دارند، اظهار داشت: این موضوع اصلا واقعیت ندارد و بالای ۸۰ درصد معلمان حق‌التدریس فوق لیسانس به بالا هستند و میانگین سنی بالایی نیز ندارند . 

این در حالی است معاون مالی اداری آموزش و پرورش اردکان با اشاره به پرداخت حقوق معوقه حق‌التدریسی‌های اردکان به جز چند مورد، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری دستورالعمل تعیین وضعیت حق‌التدریسی‌ها توسط نمایندگان مجلس، این مشکل برطرف شود.

محمد رضاپور افزود:  نیروی انسانی آموزش و پرورش اردکان با توجه به آمار بالای دانش‌آموزان، بسیار کمتر از حدنصاب است

وی تصریح کرد: در صورت عدم حمایت از طرح به کارگیری معلمان حق التدریسی، وضعیت خوبی را برای آموزش و پرورش اردکان با توجه به آمار بالای جمعیت محصلان و کمبود نیروی انسانی در پیش رو نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.