بجنورد- استاندار خراسان شمالی در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت زیرساخت و توسعه حمل و نقل کشور بر تسریع عملیات اجرایی پروژه محور میامی- جاجرم تاکید کرد.

تاکید استاندارخراسان شمالی بر تسریع عملیات اجرایی پروژه محور میامی- جاجرم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضاصالحی در دیدار با دکتر خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت زیرساخت و توسعه حمل و نقل وزارت راه که دوشنبه با حضور علی اکبر محبی فرماندار جاجرم، علی قربانی و علی اکبری نمایندگان حوزه انتخابیه شهرستان در مجلس شورای اسلامی در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، پیگیری و تسریع در عملیات اجرایی پروژه محور میامی- جاجرم با بهره گیری از توانایی و ظرفیت تمام دستگاه ها را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه ای برای اجرای قطعه ۲ -ب پروژه محور میامی- جاجرم و اتصال به محور علی ابن مهزیار- سنخواست، بین مسئولان شهرستان جاجرم و شرکت زیرساخت و توسعه حمل و نقل وزارت راه منعقد شود و مسئولان شهرستان در عملیات اجرایی این مسیر همکاری کامل داشته باشند.

تسریع در عملیات اجرایی ۶۰ کیلومتر ناتمام از کیلومتر ۲۰ تا کیلومتر ۸۱ مسیر مورد نظر از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

شهرستان گرمه در چهار راه جغرافیایی واقع شده و با استان های گلستان، خراسان رضوی و سمنان همسایه است.

با توجه به خلوت بودن مسیر گرمه – میامی – شاهرود که خراسان شمالی را به استان سمنان متصل می کند بیشتر رانندگان خودروهای سبک و سنگین این مسیر را برای رسیدن به تهران انتخاب می کنند.

محور گرمه – میامی با مشخصات راه روستایی، در گذشته احداث شده است اما امروز با توجه به افزایش جمعیت و تعداد خودروها، این مسیر کم عرض و غیراستاندارد برای رفت و آمد خودروها نامناسب است و هر ساله شاهد وقوع حوادث ناگوار جاده ای در این مسیر هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.