زاهدان-مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: فرشید عابدی به عنوان دبیر کمیته رسانه راه آهن جنوب شرق منصوب شد.

فرشید عابدی به عنوان دبیر کمیته رسانه راه آهن جنوب شرق منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین،مجید ارجونی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعیین استراتژی تبلیغات، برنامه ریزی جهت برگزاری هرگونه همایش یا جشنواره، برنامه ریزی برای ارتقاء جایگاه سازمان و شناساندن بیش از پیش راه آهن در میان افکار عمومی از اهداف این کمیته به شمار می رود.

وی بیان کرد: کمیته رسانه اداره کل راه آهن جنوب شرق در راستای همگرایی و هم افزایی سازمانی جهت تبادل اطلاعات و ارتقاء سطح اطلاع رسانی جامع میان سازمان، جامعه و ذی النفعان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این کمیته در راستای معرفی ظرفیت ها و خدمات راه آهن جنوب شرق در حوزه های مختلف برای استفاده عموم برنامه ای کاربردی تدوین و اجرا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: انعکاس دیدگاه های اقتصادی دولتمردان در خصوص ظرفیت های راه آهن به صورت تصویری و مکتوب در دستور کار این کمیته قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از مهم ترین مصوبات نخستین جلسه این کمیته معرفی ظرفیت ها جهت تشویق ذینفعان حمل و نقل به تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی ریلی در استان بود.

ارجونی گفت: این کمیته در راستای اهداف راه آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه های تشویق و ترغیب تجار و بازرگانان جهت سرمایه گذاری در حوزه ریلی، اشاعه قوانین و مقررات ناوگان حملل و نقل ریلی، اشاعه فرهنگ ایمنی در راه آهن، افزایش حمل بار و جابه جایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی ایفای نقش خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.