اهواز- عملیات اجرایی۲ پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان اندیکامسیر سد شهید عباس پور بخش مرکزی و آبژدان انجام شد.

دو پروژه آبرسانی به ۱۱۱ روستای شهرستان اندیکا افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون اول رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاح دو پروژه آبرسانی به ۱۱۱ روستای شهرستان اندیکا با ابراز خرسندی از اینکه کارهای توسعه‌ای در روستاها آغاز شده است، عنوان کرد: روستاها مرکز توسعه تولید کشور هستند، هم تولید دامداری و کشاورزی، این سیاست دولت است که خدمات مورد نیاز مردم در روستاها را فراهم کند تا مردم در روستاها بمانند و به حاشیه شهرها هجوم نیاورند.
 ۵۰۰ میلیون دلار برای آب لوله کشی در روستاها

اسحاق جهانگیری اظهار کرد: در گذشته از محل صندوق توسعه ملی ۵۰۰ میلیون دلار و امسال هم صد میلیون برای آب لوله کشی مطمئن و بهداشتی به روستاها تعلق گرفته است.  
وی با اشاره به اینکه شاهد هستیم تعداد زیادی آبرسانی به روستاهای منطقه شده است، قول داد: در بحث گازرسانی نیز با توجه به این که روستاها در منطقه سرد استان خوزستان هستند به زودی دارای قاضی شوند.
 جهانگیری بهداشت را جزو اولویت های دانست و گفت: این کار نیز باید به سرعت انجام می شود، امسال عدد قابل توجه ۱۲ هزار میلیارد دلار را برای اشتغال روستاییان اختصاص داده‌ایم و امیدواریم با پیگیری بخشدار فرماندار و شهردار ها شاهد رساندن طرح های زیادی باشیم که به اشتغال و اقتصاد روستاییان کمک می‌کنند.
قابل ذکر است فاز اول این افتتاح شامل مجامع  آبرسانی روستاهای مسیر سد شهید عباسپور و مجتمع آبرسانی بر ۱۰۷ روستای بخش مرکزی و آبژوان استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.