مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید هنوز پاسخی به درخواست باشگاه گالاتاسرای ترکیه برای جذب اللهیار صیادمنش داده نشده است.

واکنش باشگاه سایپا به خبر انتقال صیادمنش به گالاتاسرای

به گزارش قدس آنلاین، رضا درویش  درباره انتشار خبر توافق اللهیار صیادمنش بازیکن سایپا با تیم گالاتاسرای گفت: همین الان که با شما صحبت می کنم (ساعت ۱۴:۳۰ سه شنبه) صیادمنش در زمین تمرین سایپا است و دارد اختصاصی تمرین می کند. هیچ توافقی با باشگاه گالاتاسرای صورت نگرفته است.

وی گفت: گالاتاسرای دو، سه هفته پیش درخواستی را برای جذب صیادمنش به باشگاه سایپا فرستاد. نه تنها گالاتاسرای بلکه چند باشگاه دیگر هم هستند ولی تا الان این پیشنهادات به جایی نرسیده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا چرا سایپا تا الان پاسخی به درخواست گالاتاسرای نداده و آیا شرایط خاصی مدنظر باشگاه سایپا است؟ گفت: باید دید گالاتاسرای چه مدلی صیادمنش را می خواهد؛ با قرارداد چند ساله و با چه مبلغی. آنها باید با بخش حقوقی و ورزشی باشگاه صحبت کنند. ضمن اینکه باید نظر علی دایی را هم بعنوان سرمربی تیم بگیریم.

درویش تاکید کرد: بدون شک اگر انتقال صیادمنش به ترکیه به فوتبال این بازیکن کمک کند، صد درصد با حضورش در گالاتاسرای یا تیم های دیگر موافقت خواهیم کرد.

وی در پایان درباره انتقال محمدرضا اخباری به سپاهان هم گفت: اخباری فعلا با ما تمرین می کند و سپاهان با درخواست ما برای انتقال وی موافقت نکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.