ایلام- مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: کاری که «علی هاشمی» در هنگام اعطای مدال طلای قهرمانی جهان در آمریکا انجام داد، یک کار بسیار زیبا، بی نظیر بوده و فرهنگ ایرانی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

شهدا قهرمانان واقعی ایران/ کار «علی هاشمی» در هنگام اهدا مدال بی نظیر بود

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد دانشی عصر امروز (سه شنبه) در دیدار با قهرمان ایلامی وزنه برداری جهان با تبریک به «علی هاشمی» در کسب عنوان قهرمانی وزنه برداری جهان در خاک آمریکا با بیان اینکه شهدا با جانفشانی و نثار جان خود در راه وطن بزرگترین قهرمانان این سرزمین هستند، اظهارداشت: ما در دین و ورزشمان الگوهای بسیاری داریم و در ورزش شخصی همچون جهان پهلوان تختی به خاطر منش و اخلاق نیکش بعنوان الگوی ورزشکاران ما شناخته شده و نام نیکش همیشه بر سر زبان هاست.

وی با اشاره به اینکه حُسن رفتار در زندگی ورزشکاران باعث ماندگاری آنها در جامعه خواهد بود، افزود: کاری که شما در دل خاک آمریکا انجام دادید، بی نظیر بود و همین رفتارها و اخلاق هاست که ماندگاری ورزش را بیش از پیش می کند.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با بیان این مطلب که شور و نشاطی که اهتزاز پرچم کشورمان در اثر افتخار آفرینی ورزشکارانمان در جامعه بوجود می آورد، برای پویایی و سلامت جامعه حائز اهمیت است، خاطرنشان ساخت: این مهم با تلاش و تحمل سختی ها و مرارت های شما ورزشکاران عزیز ایجاد می شود و آرزو می کنم که «علی هاشمی» و امثال ایشان بتوانند با تلاش و کوشش در عرصه های بین المللی همچنان بدرخشند.

فرهاد دانشی ورزش قهرمانی را بسیار سخت و طاقت فرسا دانست و یادآور شد: به نوبه خودم از دلاوری شما که در روستایی محروم و بدور از امکانات  به قله افتخار در آمریکا دست یافتید، تشکر و قدردانی می کنم.

* خاک پای همه مردم هستم

علی هاشمی قهرمان وزنه برداری جهان در وزن ۱۰۵ کیلوگرم نیز در این دیدار با تشکر از حضور مدیرعامل پتروشیمی ایلام و همراهانشان، گفت: خاک پای همه مردم ایران و ایلام هستم و امیدوارم بتوانم که با کسب عناوین مختلف، محبت همه کسانی که در این افتخارآفرینی سهیم بوده اند را جبران کنم

وی با اشاره به اینکه حمایت مسئولان برای فتح قله های جهانی به جوانان و ورزشکاران امید می دهد، افزود: از همین جا از تمام کسانی که مرا در رسیدن به این  افتخار یاری کردند، خصوصاً مربیان، خانواده، دوستان و ... صمیمانه سپاسگزارم.

گفتنی است در این دیدار، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اهدای لوح تقدیر و جایزه ای از افتخار آفرینی این جوان شایسته ایلامی تقدیر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.