مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: منتظر لیست دوم شفر هستیم و او باید تکلیف جباری را مشخص کند.

سیدرضا افتخاری: منتظر تصمیم شفر برای جباری هستیم/ شهباززاده درباره معاوضه تصمیم می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، سید رضا افتخاری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: الحمدلله وضعیت خوب است و از فردا (چهارشنبه)‌ تیم ما در دو نوبت در ورزشگاه صنایع دفاع تمرین خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مجتبی جباری اظهار کرد: من دو روز پیش با شفر صحبت کردم و به او گفتم لیست خروجی‌اش را بدهد. او البته پیش‌تر به من لیستی را داده بود اما به من گفت که شاید روی آن تغییراتی ایجاد کند و به همین دلیل قرار شد لیست جدیدی به من بدهد. تکلیف جباری هم به همین شکل مشخص خواهد شد. اگر آقای شفر به او نیاز داشته باشد در استقلال می‌ماند. ما هم دوست نداریم که جباری بلاتکلیف باشد ولی در همه حال سرمربی تیم درباره بازیکنان تصمیم می‌گیرد و مشخص می‌کند که چه کسی را می‌خواهد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با وجود نامه‌نگاری‌های استقلال و اظهارات جباری، هنوز احتمال دارد این بازیکن به استقلال برگردد، گفت: همان طور که گفتم این مساله به نظر شفر برمی‌گردد و او باید تصمیم بگیرد و ما اصلا دخالتی در آن نداریم.

او درباره احتمال جذب محمد قاضی به استقلال گفت: خیلی بعید است که با حضور او در استقلال موافقت شود. ما با یکسری بازیکن صحبت کردیم ولی مدیران این باشگاه‌ها گفتند که این بازیکنان را از دست نمی‌دهند چرا که این بازیکنان همگی قرارداد دارند. بازیکن خودش هم بخواهد بیاید مدیرش مانع می‌شود. من چشمم آب نمی‌خورد که مهاجم خوب داخلی جذب کنیم. من با تبریزی و قاضی صحبت نکردم و دوستان و همکارانم این کار را کرده‌اند ولی در کل مدیران این باشگاه‌ها موافق حضور آن‌ها در استقلال نبودند.

او در پاسخ به این پرسش که ظاهرا ذوب‌آهنی‌ها شهباززاده را می‌خواهند گفت: ذوب آهن نامه زده و شفر باید نظر بدهد اما درباره بحث معاوضه این بازیکن باید بگویم که این مساله در اختیار خود او است.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد ماجرای مگویان با استقلال مثل گولچ با پرسپولیس شود گفت: مشکل گولچ این‌جا نیست. ما با مگویان صحبت کردیم و به توافق رسیدیم. در چند روز آینده با او تسویه حساب می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلالی‌ها پرونده دردسرسازی در فیفا دارند گفت: ما هیچ چیز نداریم. پارسال پنج مورد داشتیم که حل شد. با داخلی‌ها هم در حال توافق هستیم و روزی دو، سه بازیکن با ما توافق می‌کنند.

وی درباره بحث حضور رحمتی در تراکتورسازی گفت: به ما چیزی گفته نشده و این مسائل به آقای شفر ارتباط دارد.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا رابطه سردی با جواد نکونام دارد، چرا که در همایش اسپانسر استقلال با او صحبتی نکرد گفت: مگر این‌جا باید مذاکره کنیم؟ او هم به باشگاه می‌آید و به توافق می‌رسیم. با هم قهر نیستیم. زمانی که او جوان بود و به تیم ملی دعوت شد، من سرپرست تیم ملی بودم و با هم رابطه خوبی داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.