مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین، حسین توکلی با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شهریور وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: اسامی حدود ۵۲۰۰ نفر به عنوان پذیرفته شده نهایی در آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

وی افزود: پذیرفته شدگان باید برای طی سایر مراحل استخدامی، گواهی عدم سوء پیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت‌آموزی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: پذیرفته‌شدگان جهت پیگیری امور مربوط به استخدام خود به ادارات کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند و قبل از مراجعه به هسته گزینش باید اقداماتی را انجام دهند.

وی درباره این اقدامات عنوان کرد: در صورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه تخصصی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی www. gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام کنند و این فرم را از طریق پست پیشتاز به آدرس هسته‌های گزینش استان محل خدمت خود ارسال کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تایید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوء پیشینه هیچگونه حقی برای استخدام ایجاد نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.