۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
کد خبر: 578528

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی گفت: نهم دی، روز شکست کودتای مخملین علیه جمهوریت بود.

شعار امسال حماسه ۹ دی مشخص شد + جزئیات

به گزارش قدس آنلاین، علی محمد نائینی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی در دومین جلسه هم‌‌اندیشی ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادها، در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: نکوداشت نهم دی ابتکار مقام معظم رهبری بود، نهم دی ۸۸ با یک توطئه خطرناک مقابله شد. شما اعترافات رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی و وزیر خارجه آمریکا و تعدادی از دولتمردان غربی را در دفاع از جریان فتنه در سال ۸۸ و بعد از آن ملاحظه کنید، خواهید دید؛ چقدر آنها به پایان جمهوری اسلامی با فتنه ۸۸ امیدوار بوده‌اند.

وی افزود: آمریکایی‌ها و غربی‌ها با همه داشته‌های خود در سال ۸۸ به مقابله به نظام برخاستند. کانون‌های تفکر غربی در نظریه‌پردازی، سرویس‌های اطلاعاتی غرب در هدایت عملیاتی جنبش سبز، سفارتخانه‌های غربی در فعالیت های میدانی و رسانه‌های غربی در ضریب دادن به عملیات روانی علیه نظام، همه در یک جبهه متحد و در پیوند با جریان داخلی فتنه، به بهانه انتخابات به مقابله تمام عیار با نظام پرداختند.

نائینی تصریح کرد: متاسفانه تا امروز تعداد زیادی از سیاستمداران کشور نمی‌خواهند بفهمند که فتنه ۸۸ کودتای خطرناک رنگین بود. کودتای مدرن و یا انقلاب رنگی تجربه شده توسط غرب با بهره‌گیری از تکنیک‌های جنگ نرم که در همه مراحل نظری و عملیات میدانی آن سند و اعتراف وجود دارد، به راه انداختند. در واقع نهم دی؛ روز شکست کودتای مخملین علیه جمهوریت بود. 

وی اظهار کرد: مردم با فهم درست و به موقع از این خطر، زمانی که احساس کردند، رفتار جریان فتنه اعتراض انتخاباتی نیست، جنگ و دعوای دو سلیقه سیاسی یا دو یا چند کاندیدا نیست. بلکه جریان فتنه برای مقابله با همه هویت دینی و انقلابی مردم ایران به میدان آمده، اینجا بود که ملت ایران عاشورایی برای مقابله با فتنه به میدان آمد و نهم دی به مظهر تمام عیار دفاع از انقلاب، رهبری و عاشورا تبدیل شد و در تاریخ ماند. 

نائینی گفت: در فتنه ۸۸ شناخت سیاستمداران خیانتکار طول کشید و نظام جمهوری اسلامی ایران تا ۲۵ بهمن ۹۶ با سران فتنه مدارا کرد و متاسفانه امروز برخی از دوستان آن جریان فکری و سیاسی طلبکار شده اند و برخی خود را به جهالت می‌زنند و به افکار عمومی برای تبرئه دوستان خود تحلیل‌های غلط می‌دهند و نقش‌ها را جابجا تعریف می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی تاکید کرد: بدون شک، نهم دی روز بزرگترین رسوایی چهره‌های سرشناسی بود که از امام و نظام اعتبار گرفته بودند و در این آزمون تاریخی مردود شدند. در فتنه ۸۸ کسانی که از نظام هویت و منزلت گرفته بودند با پرچم دفاع از انقلاب، به جنگ با میراث حضرت امام خمینی(ره) یعنی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه پرداختند و مردم ایران به خوبی این را فهمیدند.

نائینی گفت: نهم دی پاسخ قاطع و تمام کننده مردمی بود که فتنه را در هم شکست. نهم دی واکنش فراگیر و ملی بود و روح ولایت و عاشورا در آن به جریان افتاد. تجلی قدرت الهی بود و خارج از تصورات و محاسبات عادی بود. به همین جهت هیچ گاه از یاد نخواهد رفت. 

وی افزود: توصیه ما فعال شدن همه دستگاه‌ها و فعالان سیاسی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در نکوداشت این مناسبت و اهتمام بیشتر نسبت به سال‌های قبل است. نگذارید روزهای پر افتخار و تاریخی کشور مورد غفلت قرار گیرد و بدست افرادی در شود تخطئه شود.

در پایان این جلسه رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی، شعار محوری امسال که در سراسر کشور در تولیدات رسانه‌ای و تبلیغی مورد توجه قرار خواهد گرفت «حماسه ۹ دی؛ تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.