هافبک پیشین پرسپولیس به کسانی که او را خائن خطاب کرده بودند واکنش نشان داد.

واکنش بازیکن پیشین پرسپولیس به کسانی که او را خائن کردند!

به گزارش قدس آنلاین، امید عالیشاه در گفت‌وگو با فارس، درخصوص برنامه 90 که شب گذشته پخش شد، گفت: نیم فصل اول فصل گذشته را یادتان هست؟ آقایانی که من و احمد نوراللهی را خائن خطاب کردند یادتان می‌آید؟ خوشبختانه صحبت‌های آقای هدایتی که شب گذشته انجام شد مسائل زیادی را روشن کرد؛ البته من همه این مسائل را می‌دانستم اما به خاطر پرسپولیس یک کلمه هم حرف نزدم. به من اتهام خیانت زدند اما به خاطر بچه‌های تیم، آقای برانکو و پرسپولیس حرفی نزدم . نه تنها من خیلی از بچه‌های تیم از خیلی از مسائل خبر داشتند اما چیزی نمی‌گفتند، هرچند که حالا می‌بینیم آن فردی که به ما تهمت زده بود الان در لاک خودش است و حرفی نمی‌زند. با روشن شدن این مسائل حالا او بگوید که خائن کیست؟ خوشبختانه هواداران الان همه چیز را به خوبی متوجه شدند که چه کسی خیانت می‌کند. 

وی ادامه داد: با صحبت‌های آقای هدایتی خیلی چیزها مشخص شد، حالا الان وقت آن رسیده که ترکاشوند بگوید خائن کیست. البته باید بگویم که مسائل عنوان شده در این مدت جزو اتفاقات ریز بوده و مدتی که زمان بگذرد شاید خیلی دیگر از مسائل بزرگتر رو می‌شود! من نمی‌خواهم خودم را درگیر این مسائل کنم اما آقایانی که به ما اتهام خیانت زدند الان باید جوابگوی این مسائل باشند. حتی علی دایی هم این مسائل را می دانست که در مصاحبه‌ای از من و احمد نوراللهی  حمایت کرد. حالا باید مشخص شود که خائن کیست. آقایان حالا تلفن همراهشان را خاموش می‌کنند، اما به هر حال باید پاسخگوی خیلی از مسائل باشند. آن آقایی که با آبروی بقیه بازی می کرد و همه را می کوبید الان نوبت خودش شده که باید پاسخگو باشد. 

بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس، اظهار داشت: من با آقای طاهری کاری ندارم او بزرگتر ما است و علیه ما هم موضعی نگرفت، اما ترکاشوند و خمارلو علیه ما مصاحبه کردند و ما را خائن قلمداد کردند. من و احمد فقط به خاطر پرسپولیس که در کورس قهرمانی بود حرفی نزدیم اما گذر زمان خیلی از این مسائل را روشن کرده و از این به بعد هم روشن‌تر خواهد کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.