سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت:آقایان زیر پای بازیکن ما نشسته‌اند که سرباز شود اگر چه من از گل‌محمدی اصلا توقعی ندارم.

انتقاد تند رضا عنایتی از یحیی گل محمدی برای گرفتن بازیکن سرباز!

به گزارش قدس آنلاین، رضا عنایتی با انتقاد از شیوه انتقال رضا شربتی مدافع تیمش به تراکتورسازی تبریز گفت: شربتی حداقل یک سال دیگر می‌توانست دانشجو باشد و او حتی می‌توانست به خاطر شهرش تا پایان فصل در اینجا بماند اما دوستان چنان زیر پای او نشسته و رفتارهای ناجوانمردانه انجام دادند که شربتی تصور کرده گل و بلبل و قناری و چکاوک در تیم جدیدش وجود دارد.

وی افزود: ناراحتی من این است که دوستان دست به هر کاری می‌زنند و همه می‌دانند که بضاعت ما چیست اما با همین کارها می‌خواهند به مقصد خود برسند. آنها برای خودشان جا و مکان قائل هستند و فکر می‌کنند هر کاری انجام می‌دهند، درست است. آقای گل محمدی من دیگر از شما توقعی ندارم و اصلا با خودم می‌گویم چرا باید از او توقع داشته باشم. کاری که خدا می‌خواهد انجام دهد هیچ بنده‌ای نمی‌تواند آن را درست کند. 

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در خصوص اینکه ظاهرا از غیبت شربتی در تمرینات تیمش شوکه شده است، گفت: ما روی تک تک مهره‌ها حساب می‌کنیم اما اینگونه نیست که بگوییم او کجا رفته و چه شده است. شربتی برای ما تمام شد ولی مردم باید بدانند رضا شربتی از مسابقات کاپی مشهد به اینجا رسیده و می‌توانست چند وقت دیگر به سربازی برود. اصلا او می‌توانست سرباز شود، ژنرال یا سرهنگ هم باشد اما اخلاق در این زمینه اصلا رعایت نشد.

وی تاکید کرد:در این فوتبال هر که زورش بیشتر است هر کاری دلش می‌خواهد می‌کند. من نمی‌دانم چرا بازیکنان سرباز به ملوان فجرسپاسی نمی‌روند؟ اینها از همان نکاتی است که جای صحبت زیاد دارد. هر که خوب خرج کند خوب لابی کند و بریز و بپاش داشته باشد موفق‌تر است.

عنایتی در خصوص اینکه تکلیف مذاکرات او با جباری چه شد، گفت: خیلی امیدوارم جباری به تیم ما بیاید و این را از صمیم قلب می‌گویم. او با من صحبت کرده و از من زمان خواست، اتفاقا می‌خواهم با او دوباره صحبت کنم.می‌دانید که جباری بازیکنی است که از امیدهای استقلال به صورت قرضی به ابومسلم آمده بود و با خود من در این تیم هم‌بازی شد. هر چه صلاح جباری باشد را آرزو می‌کنم ولی واقعا دوست دارم او در تیم ما بازی کند. اگر در کلبه ما رونق نیست، صفا هست. ما شاید پول زیادی نداشته باشیم اما با عشق و معرفت در این جا زندگی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن دیگری از استقلال مدنظر او هست یا خیر، گفت:‌من شرایط را بررسی می‌کنم و باید ببینم آیا بازیکنی در لیست مازاد تیم‌ها وجود دارد یا خیر. می‌خواهد استقلال باشد یا پرسپولیس. ما به دنبال پر کردن نقاط ضعف و قوت مان هستیم و طی روزهای آینده باز هم مذاکراتی با بازیکنان دیگر خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.