ستاره تیم فوتبال رئال مادرید تاکید کرد جام جهانی باشگاهها برای این تیم یک تفریج به حساب نمی آید.

کریستیانو رونالدو: برای تفریح در جام جهانی باشگاه‌ها حاضر نشده ایم

به گزارش قدس آنلاین، کریستیانو رونالدو که در ابوظبی به سر می‌برد تا با رئال مادرید در جام جهانی باشگاه‌ها شرکت کند، با رسانه‌ها صحبت کرد و به شرایط تیمش اشاره کرد. مهاجم رئال مادرید گفت‌: این رقابت‌ها برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. اشتیاق زیادی برای حضور در این بازی‌ها دارم چون تنها تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند در این رقابت‌ها حضور داشته باشد. برای تفریح به این بازی‌ها نیامده‌ایم. می‌خواهیم قهرمان شویم چون این رقابت‌ها را مادرید دوست دارد. می‌خواهیم ششمین قهرمانی‌مان را در این بازی‌ها به دست آوریم.

رونالدو سه بار در جام جهانی باشگاه‌ها، جام قهرمانی را بالای سر برده است. مهاجم پرتغالی در این رابطه اظهار کرد: با رئال مادرید و منچستریونایتد فرصت قهرمانی در این بازی‌ها را داشتم. من این بازی‌ها را خیلی دوست دارم. می‌خواهم دوباره قهرمانی در این بازی‌ها را تجربه کنم و اگر بتوانم گلزنی کنم و به تیم خود برای قهرمانی  کمک کنم.

مهاجم مادرید در ادامه‌ افزود: می‌دانیم که رقابت‌های کوتاهی است و همه چیز به لحظه‌ها بستگی دارد. با آمادگی کامل در این بازی حاضر خواهیم بود. ما قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هستیم و آماده هستیم تا با هر حریفی رقابت کنیم.

bbC (رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما) می‌توانند در این بازی‌ها پس از مدت‌ها در کنار هم بازی کنند. رونالدو در این باره گفت‌: دوست دارم تیم کامل باشد. دوست ندارم بازیکنی آسیب دیده باشد. حضور دوباره بیل و بنزما در کنار من اتفاق خوبی است. آنان دو مهاجم هستند اما دیگر بازیکنان تیم نیز اهمیت زیادی دارد و حضورشان مهم است. برخی از بازیکنان که فرصت کمی برای بازی کردن دارند در جام جهانی باشگاه‌ها می‌توانند به میدان بروند. اتفاق خیلی خوبی است که دوباره bbC در کنار هم بازی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.