گیلان -جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: محورهای برف‌گیر استان گیلان شناسایی شده و اقدامات ایمنی لازم در آنان صورت گرفته است.

اقدامات ایمنی در محورهای برف‌گیر استان گیلان انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهرداد مهرگان صبح چهارشنبه در رزمایش زمستانی نیروهای مدیریت بحران در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان در رشت اظهار داشت: نقطه اوج فعالیت نیروهای خدماتی در فصل زمستان از دهه آخر آذر تا بیستم اسفندماه است.

وی با بیان اینکه پس از مرحله خدمات‌رسانی زمستانی، مرحله مسافرپذیری و طرح‌های نوروزی دستگاه‌های خدمات رسان آغاز می‌شود گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه نیروی انتظامی در تمام سال و با تمام قوا مشغول ارائه خدمات هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اهداف نیروی انتظامی در راستای خدمت‌رسانی به عموم مردم خاطرنشان کرد: انسجام بخشی به اقدامات، تاثیرگذاری و حضور موثر برای ایجاد امنیت، رفاه و آسایش از اهداف نیروی انتظامی است.

مهرگان با تاکید بر لزوم جلوگیری و یا کاهش تلفات جاده‌ای در فصل زمستان ابراز داشت: محورهای برف گیر استان گیلان شناسایی شده و اقدامات ایمنی لازم در آنان صورت گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه امدادرسانی با ایمنی هرچه بیشتر سبب کاهش تلفات در فصل زمستان می‌شود گفت: مجریان طرح‌های زمستانی برای آسایش و امنیت مردم و افزایش میزان ایمنی تلاش می‌کنند.

تمام امکانات را نباید در گردنه‌ها متمرکز کرد

رئیس پلیس راه استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: والاترین اقدام هر فردی حیات بخشیدن به انسانی دیگر است.

سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به تجربه بارش برف سنگین در سال‌های گذشته در استان گیلان اعلام کرد: نیروهای امدادی و خدماتی استان گیلان باید آمادگی لازم را داشته باشند تا در شرایط بحران غافلگیر نشوند.

رئیس پلیس راه استان گیلان با تاکید بر لزوم حفظ انسجام میان نیروهای خدمات‌رسان و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی به مردم گفت: وجود این انسجام سبب انجام دقیق‌تر کارها می‌شود.

محمدپور با اعلام اینکه در استان گیلان نباید تمام توجه و امکانات را در گردنه‌ها متمرکز کرد ابراز داشت: در سال‌های گذشته در نقاطی از جاده‌ها مشکل پیش می‌آمد که تصورش را هم نمی‌کردیم.

رئیس پلیس راه استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تمام محورهای جاده‌ای استان گیلان در فصل زمستان خاطرنشان کرد: توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و هماهنگی میان بخش‌های مختلف نیز در بهبود رونر اقدامات موثر است.

محمدپور با اعلام اینکه نیروهای امدادی و خدماتی در کلیه راه‌های استان گیلان مستقر هستند تصریح کرد: جلوگیری از بسته شدن راه‌ها مهم‌ترین اقدام نیروهای پلیس راه است زیرا تا زمانی که راه باز نباشد انضباط‌بخشی به سایر اقدامات امکان‌پذیز نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.